وزارت علوم، میزبان جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: وزارت علوم میزبان دوره سی و ششم جشنواره قرآن و عترت دانشجویان خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد رهبری در دانشگاهها در اختتامیه سی و پنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت: باید به قله‌های شرافت که خدا وعده داده است برسیم. خدا وعده امامت و وعده میراث داری دنیا برای بندگان صالح را داده و اگر شکیبا باشیم و توکل کنیم رسیدن به این قله ها دور نخواهد بود.

وی افزود: وزارت بهداشت با وجود تعطیلی فضای حضوری دانشگاه‌ها و از طرف دیگر درگیری این وزارت خانه با بیماری کرونا جشنواره قرآن و عترت را برگزار کرد و این مسائل باعث نشد که جشنواره تعطیل شود.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: اتفاقاتی که در دوره سختی کرونا داشتیم تجربه است و برای سالهای آینده می توانیم از این تجربیات استفاده کنیم. سال آینده وزارت علوم میزبان جشنواره قرآن و عترت دانشجویان است البته مجموعه‌های دانشگاهی پیگیر میزبانی بودند وبنا است که در این دوره وزارت علوم از مجموعه‌های دیگر برای برگزاری جشنواره بعدی کمک بگیرد  که مسئولیت مهمی در این عرصه است.

وی اضافه کرد: در سال‌های آینده اتفاق دیگر همراه شدن بخش نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در جشنواره قرآن و عترت است که این دو جشنواره توسط دفاتر نهاد برگزار می‌شد. شان این جشنواره ایجاب می‌کرد که تمرکز ایجاد شود و بازخوانی قرآن و تفسیر را داشته باشیم و در دوره‌های آینده به صورت مفصل‌تر به بخش صحیفه در درون جشنواره قرآن و عترت پرداخته خواهد شد.

رستمی در پایان گفت: از خدا می خواهیم انتخابات پیش رو که امتحانی است برای این ملت، پیروزی و سربلندی ملت را در پیش داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =