دانشگاه آزاد اسلامی 318 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی  318 شهید والامقام را در عرصه دفاع مقدس، حوادث پس از آن و مدافعان حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، مراسم رونمایی از نمایشگاه مجازی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی، صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از خانواده های معظم شهدای دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری و مجازی در سالن شهید استاد مطهری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با بیان اینکه سوم خرداد از ایام الله و برای ملت ایران روز بسیار مهم، خاطره انگیز و افتخار آفرینی است، گفت: در آن سالها خبر سقوط دشمن تا دندان مسلح و آزاد سازی خرمشهر سبب شادی و شعف بی نظیر مردم شد و به فرموده امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه مهمترین درسی که باید از گذشته بگیریم و در آینده آن را از یاد نبریم، «قوی شدن» است، افزود: موفقیت انقلاب اسلامی در گرو «قوی شدن» است و یکی از بزرگترین اهداف دشمن نیز به فراموشی سپردن این درس در حافظه تاریخی ملت و تبدیل نقاط قوت انقلاب اسلامی به نقاط ضعف است. دشمن در تلاش است سلاح قوی شدن را کند و از دست ملت ایران بگیرد. دانشگاهیان باید راه قوی شدن را با ثبات قدم و استحکام بیشتر طی کنند و بر پیمانی که با شهیدان و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب برای پیشبرد و پیشرفت انقلاب اسلامی بستند، وفادار باقی بمانند.

وی با اشاره به رونمایی از نمایشگاه مجازی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: رونمایی از این نمایشگاه بهانه ای برای معرفی شهدای ارزشمند، وفادار و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. دانشگاه آزاد اسلامی  318 شهید والامقام را در عرصه دفاع مقدس، حوادث پس از آن و مدافعان حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 صالحی آرا ادامه داد: 168 شهید در عرصه دفاع مقدس، 91 شهید در عرصه مدافعان امنیت کشور و 59 شهید در عرصه مدافعان حرم اهل بیت (ع) از سوی دانشگاه آزاد اسلامی تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران شده است. همه این شهدا از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سطح علمی و استان های مختلف بودند.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور میزبان 245 شهید از شهدای گمنام در سطح کشور هستند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1096747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =