پرسش و پاسخ دانشجویان با کاندیداهای ریاست جمهوری

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم که کاندیداهای اصلی در جمع‌های محدود دانشجویی حاضر شوند و جلسه پرسش و پاسخی با دانشجویان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در دانشگاه‌ها و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان یکی از پرشورترین برنامه‌های انتخاباتی در دوره‌های گذشته این انتخابات بوده است. همه‌گیری کرونا برنامه‌های حضوری در دانشگاه را به تعطیلی کشانده و از طرف دیگر آن شور و نشاط همیشگی برای این انتخابات در جامعه وجود ندارد.

حمید بالایی درباره برنامه‌های بسیج دانشجویی برای ایجاد شور انتخاباتی در جامعه و تاثیر در رشد مشارکت مردم به ایسکانیوز گفت: درست است که دانشگاه‌ها تعطیل هستند اما فعالیت‌های بسیج تعطیل نبوده و دانشجویان از ظرفیت‌های مختلف چه حضوری و چه مجازی برنامه‌های خود را برگزار می‌کنند که البته به صورت حضوری محدودتر بوده است.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود: قرارگاه انتخابات به صورت مرکزی در سازمان بسیج دانشجویی با رویکرد روشنگری، گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری تشکیل شده است و در سطح نواحی هم این قرارگاه وجود دارد.

وی ادامه داد: سیاست‌گذاری در دانشگاه‌ها از پایین به بالا بوده و از فضای دانشجویی جوشیده است؛ از این رو جنس کارهایی هم که تعریف شده با رویکرد گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری است که البته بیشتر در بستر مجازی برگزار می‌شوند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی تهران با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در دانشگاه‌ها و به خصوص در دانشگاه‌های تهران برنامه‌ریزی شده است، گفت: برنامه‌های دیدگاه، صدای جمهور و چند برنامه دیگر به صورت مجازی برگزار شده است و کاندیداهای احتمالی حضور پیدا کرده‌اند و دانشجویان هم مطالبات خود را با آنها مطرح کرده‌اند که این برنامه‌ها از طریق فضای مجازی در دسترس عموم هم قرار گرفته است.

بالایی درباره برنامه‌های حضوری تشکل بسیج دانشجویی هم اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم که کاندیداهای اصلی در جمع‌های محدود دانشجویی حاضر شوند و جلسه پرسش و پاسخی با دانشجویان داشته باشند.

وی درباره دیگر برنامه‌های این تشکل گفت: گروه‌های جهادی در حاشیه شهرها درگیر کار هستند و برای روشنگری و ایجاد شور و نشاط در مناطق محروم کار می‌کنند. از طرف دیگر هم در حال برنامه‌ریزی هستیم که دانشجویان در سطح شهر حضور پیدا کنند و به صورت چهره به چهره با مردم صحبت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =