سرپرست اداره کل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد منصوب شد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سرپرست اداره کل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «سید حمید مهدیون» را به سمت سرپرست اداره کل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: ضمن تشکر صمیمانه از زحمات ارزشمند و موثر برادر ارجمند و فاضلم محمد روزبهانی در مدیریت اداره کل تشکل‌های اسلامی و ساماندهی فعالیت‌های تشکلی در بسترقانون و با توجه به ضرورت اقدامات تحولی در این حوزه در ادامه مسیر، جنابعالی را که ضمن دارابودن تجربه طولانی حضور در دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل تشکل‌های اسلامی، متصف به دانش و تعهد هستید، به عنوان سرپرست اداره کل تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب می کنم.

انتظار می رود مانند یک باغبان، هر لحظه با شناسایی موانع فعالیت تشکلی و نیز تمهید اقتضائات آن، به صورت میدانی، پیگیر رفع موانع و تمهید اقتضائات در واحدهای دانشگاهی باشید.

علاوه بر آن، کمک به توسعه تشکل‌ها واقعی و برآمده از متن دانشجو و استاد از هر سلیقه و گرایشی در چارچوب قانون، سرفصل بعدی اقدامات شماست.تشکلها بستر رشد و نبض حیات دانشگاه هستند و لذا هیچ واحدی نباید بدون تشکل واقعی و طبیعی باشد.

پرهیز از تصدی گری و کمک به تشکلها در هر حوزه ای که نیاز دارند با باور به این حقیقت که از جمله بهترین وبا استعدادترین فرزندان کشور در دانشگاه آزاد اسلامی اند از دیگر انتظارات است.
تاکید بر تعامل سازنده و رشدآفرین در عین حفظ استقلال تشکلها می باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

در ادامه مسیر و زحمات پیش از این، بستری برای درگیر شدن تشکلها با مسائل مهم کشور و البته با فهم اقتضائات حل مسئله و اصول حاکم بر آن که از جمله آنها آرمان‌گرایی واقع بینانه و فهم شکاف میان این دو و اصل پیچیده بودن مسائل اجتماعی و پرهیز از نگاه صفر و یکی و نیز اصل پرهیز از ساده سازی است و... فراهم آورید.

گفت و گو بین تشکلها و متفکران برجسته اسلامی-انقلابی و نیز گفت و گو بین خود تشکلها با سلایق مختلف از دیگر انتظارات است.
همچنین بر لزوم حمایت مستمر و قانونمند از اتحادیه ها تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =