پزشک پرسپولیس: حال عمومی پیروانی خوب است

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی را درباره وضعیت افشین پیروانی ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: خوشحالیم که چند بازی سنگین و مهم را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. در این مدت چند بازیکن با مصدومیت‌هایی مواجه شدند که با تلاش و غیرت خودشان و برنامه کادر پزشکی برای بازی‌های تیم آماده شدند تا به پرسپولیس کمک کنند. خوشبختانه بعد از بازی دیشب مصدومی نداشتیم.

او درباره اتفاقی که روز گذشته برای اتوبوس‌های تیم افتاد و تاثیر آن روی شرایط جسمانی و روانی اعضای تیم اظهار کرد: متاسفانه بر اثر آن حادثه استرس بسیار شدیدی به بازیکنان و کادر فنی وارد شد به حدی که بعضی افراد واقعا ترسیده بودند و اینکه بازیکنان یک ساعت بعد از آن اتفاق و با وجود آن شرایط سخت به زمین رفتند نشان‌دهنده غیرت و بزرگی این تیم است.

حقیقت همچنین درباره حال عمومی افشین پیروانی گفت: ایشان بخاطر اینکه مدیریت کاروان را بر عهده داشت طبیعتاً فشار بیشتری را متحمل شد و بعد از آن حمله از ناحیه قفسه سینه درد شدیدی احساس می‌کرد. اقدامات اولیه برای ایشان بلافاصله انجام شد.

پزشک پرسپولیس ادامه داد: برای اطمینان بیشتر اقدامات تخصصی‌تر قلب و عروقی را شب گذشته و امروز انجام دادیم و خوشبختانه مورد جدی وجود ندارد و ایشان با دستور پزشک باید استراحت کرده و تا ویزیت بعدی داروهای خود را مصرف کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =