صعود 2 تیم از استان قزوین به مرحله نیمه نهایی مسابقات کرسی‌های آزاد اندیشی

دو تیم " نگاه نو" و " نسیم حیات" از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و تاکستان با پیروزی بر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشوری کرسی های آزاد اندیشی دانشجویان که به صورت مجازی در حال برگزاری است؛ صعود کردند.

به گزارشایسکانیوز، مهران چگینی، دبیر اجرایی رقابت های کرسی آزاد اندیشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین، گفت: در این مرحله از مسابقات کرسی های آزاد اندیشی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور، تیم نسیم حیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان از استان قزوین موفق شد در برابر تیم معرفت از واحد زاهدان از استان سیستان و بلوچستان به برتری دست پیدا کرده و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

وی افزود: در این کرسی که در گرایش سلامت و با موضوع " در واکسیناسیون سراسری کرونا، اولویت با استفاده از واکسن های داخلی است" برگزار شد؛ تیم نسیم حیات به عنوان موافق توانست با ارائه دلایل و مستندات خود با امتیاز 16/30 برابر تیم معرفت از واحد زاهدان از استان سیستان و بلوچستان با امتیاز 15/13 به برتری برسد.

چگینی خاطرنشان کرد: در این مسابقه که به صورت مجازی برگزار شد، سیده نیلوفر سید نژاد به عنوان سرگروه، رضا موسیوند، سیده محدثه حسینی و نگار جوادی به عنوان عضو در تیم نسیم حیات حضور داشتند.

وی افزود: هم چنین در دیگر کرسی آزاد اندیشی، تیم نگاه نو از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق شد در برابر تیمی از واحد کرج از استان البرز پیروز شده و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

دبیر اجرایی رقابت های کرسی آزاد اندیشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: در این کرسی که در گرایش هنر و معماری و با موضوع" جمهوری اسلامی در زمینه سینما موفق بوده و توانسته الگوی جدیدی ارائه دهد" تیم نگاه نو توانست به عنوان منتقد با ارائه دلایل و مستندات خود با امتیاز 13/46در برابر تیمی از واحد کرج از استان البرز با امتیاز 11/46 به برتری برسد.

وی در پایان گفت: در تیم نگاه نو، جواد حیدریان به عنوان سرگروه، سعیده مظاهری، ابوالفضل نجفی و یاسمن ژاله به عنوان عضو شرکت داشتند.

کد خبر: 1097055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =