تاکید جهان‌بین بر لزوم نوآوری در معاونت فرهنگی دانشگاه‌ها

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم بر لزوم نوآوری در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزشی و ایجاد امکانات رفاهی مناسب تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛، فرزاد جهان‌بین در بازدید از امکانات ورزشی، آزمایشگاهی، دفاتر فرهنگی و امکانات رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم که با حضور رئیس دبیرخانه هیئت‌امنای استان هرمزگان، رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه این واحد دانشگاهی همرا بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه شرایط برای حضور دانشجویان از مهر مهیا شده لازم است تا با بهبود امکانات رفاهی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، بستر را برای استقبالی مناسب از دانشجوبان فراهم آورد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که می‌تواند در واحدهای دانشگاهی تمایز ایجاد کند وجود امکانات رفاهی مناسب در کنار سطح بالای آموزش است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که انتظار می‌رود به زودی در همه واحدهای دانشگاهی به بهترین نحو محقق شود، ایجاد مراکز مشاوره با بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزشی واحدهاست که برای این واحد دانشگاهی با توجه به اینکه در رشته مشاوره و روانشناسی دارای دانشجو و عضو هیئت علمی است می‌تواند اتفاقی بسیار نیک تلقی شود.

جهانبین ادامه داد: راه‌اندازی و گسترش چنین مراکزی علاوه بر کمک در روند آموزشی دانشجویان تأثیرات بسیار مثبتی در مسیر ارتباط دانشگاه و جامعه دارد و این امر یکی از اهدافی است که ما در حوزه مطبوع انتظار داریم.

محمد حسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم نیز با تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته، گفت: تلاش می‌شود تا از ایام پیش‌رو به عنوان فرصتی مناسب برای بازسازی و مهیا کردن بسترهای موجود برای بازگشت دانشجویان، بهره لازم را برد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اقداماتی در راستای راه‌اندازی خوابگاهی مناسب برای دانشجویان با اولویت اسکان خواهران انجام شده است تا به امید خدا از ماه مهر شرایط بهره‌برداری برای آنان فراهم شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم در پایان خبر از راه‌اندازی مرکز سلامت و تندرستی با بهره‌گیری از استادان هیئت علمی این واحد دانشگاهی داد و بیان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم دارای رشته تربیت بدنی در همه مقاطع، از کاردانی تا دکتری تخصصی است تلاش می‌شود با راه‌اندازی و تجهیز این مرکز در کنار دیگر امکانات ورزشی بخشی از وظایف اجتماعی دانشگاه در قبال جامعه محلی را محقق کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =