۲ ایرانی نامزد بهترین لژیونر آسیایی هفته

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نام ۲ بازیکن ایرانی را در فهرست نامزدهای کسب عنوان بهترین لژیونر آسیایی هفته قرار داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) طبق روال هر هفته، نامزدهای بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا را معرفی کرد. در این فهرست ۱۰ نفره اسامی مهدی طارمی و رضا اسدی از کشورمان نیز به چشم می‌خورد.

سایت‌ ای اف سی درباره این ۲ بازیکن ایرانی نوشت:

مهدی طارمی (ایران، پورتو)

۶۴ دقیقه، ۱ گل، ۱ پاس گل (پیروزی ۴-صفر در برابر بلننسس)

برای مهدی طارمی این شیوه ای مناسب برای پایان دادن به یک فصل عالی بود. او در پیروزی آسان ۴ بر صفر پورتو گل نخست بازی را به ثمر رساند و در ادامه نیز یک پاس گل داد. با این پیروزی پورتو عنوان دوم لیگ برتر لیگ پرتغال را به دست آورد.

۱۶ گل طارمی در لیگ پرتغال او را در رده سوم فهرست بهترین گلزنان این لیگ قرار داد. این مهاجم ایرانی در همه رقابت‌ها ۲۳ گل برای پورتو به ثمر رسانده است.

رضا اسدی (ایران، سن پولتن)

۹۰ دقیقه، ۸۹ درصد دقت پاس، برنده ۹۳ درصد دوئل نفر به نفر، ۱۴ توپ گیری ( شکست یک بر صفر مقابل هارتبرگ)

رضا اسدی قطعا مایل است این فصل از حضور در سن پولتن که به دسته پایین‌تر بوندسلیگای اتریش سقوط کرده را فراموش کند، اما او کار خود را با عملکرد دفاعی مسلط برابر تیم رده هفتمی هارتبرگ پایان داد.

بازیکن سابق تراکتور ۱۴ بار از بازیکنان حریف توپ گیری کرد و در ۹۳ درصد از دوئل‌ها پیروز شد و از اولین حضور خود در ترکیب اصلی این باشگاه در لیگ اتریش، نهایت استفاده را کرد.

کد خبر: 1097180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =