رئیس جدید حراست دانشگاه آزاد ابهر معرفی شد

مراسم تکریم و معرفی رؤسای قدیم و جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در مراسم معرفی رئیس جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با تأکید بر نگاه پیش‌گیرانه از آسیب‌ها در سازمان‌ها اظهار کرد: وظیفه مهم حراست در دستگاه‌ها و سازمان‌ها پیش‌گیری از آسیب‌های احتمالی هست و باید این نگاه -پیش‌گیرانه- در مجموعه‌ حراست‌ها حاکم باشد.

حسن‌ عیوض‌زاده افزود: اگر از وقوع آسیب‌ها در سازمان‌ها پیشگیری شود آن مجموعه سالم می‌ماند و این وظیفه ذاتی حراست است که با ورود به موقع از وقوع تخلف‌های احتمالی جلوگیری کند تا اعتماد مردم نسبت به آن دستگاه جلب شود.

کیان پهلوان‌افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر نیز در این مراسم حراست را یکی از بازوان مدیران در دستگاه‌ها خواند و گفت: مجموعه حراست در هر سازمانی به‌دلیل ماهیت این حوزه کمک شایانی به سلامت و پایداری آن می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر به وظایف مهم حراست پرداخت و گفت: حراست وظیفه مهم صیانت و حفاظت از منابع مالی و انسانی یک مجموعه را دارد و با انتخاب مدیران شایسته در حوزه حراست می‌توان سازمان ها را از آسیب‌های احتمالی مصون نگه داشت.

در این مراسم از تلاش‌های امیرهوشنگ عسگری رئیس سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر قدردانی و یعقوب فتحی به عنوان رئیس جدید حراست این واحد دانشگاهی معرفی شد و حاضران در این مراسم با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =