بازدید جهان‌بین از ۴ واحد دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از ۴ واحد دانشگاهی بندرعباس، قشم، بندرلنگه و کیش بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ فرزاد جهان‌بین طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۵و۶خرداد) از ۴ واحد دانشگاهی بندرعباس، قشم، بندرلنگه و کیش بازدید کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در سه واحد بندرعباس، قشم، بندرلنگه و کیش از خوابگاه، مرکز مشاوره، آشپزخانه، سلف، بوفه واماکن ورزشی این ۴واحد دانشگاهی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت و در مورد راهکارهای بهبود مستمر و ایجاد تحول مناسب، با مسئولان واحد بحث و تبادل نظر کرد.

جهان‌بین همچنین در جلسه اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان که در واحد دانشگاهی بندرعباس برگزار شد، حضور یافت و در جریان نظرات و پیشنهادات آنان قرار گرفت.

وی در جریان بازدیدها با بیان اینکه در صورت بازگشایی دانشگاه به صورت حضوری در مهرماه، باید آمادگی لازم را داشته باشیم، افزود: فرصت تابستان، بهترین فرصت برای بهسازی و تجهیز خوابگاه، سلف و... است.

جهان‌بین با تأکید بر اهمیت حوزه دانشجویی، ارائه خدمات رفاهی و مشاوره ای شایسته متناسب با کرامت اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، آن را زیرساخت فعالیت های فرهنگی دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =