در جهت وحدت میان شورای ائتلاف و شورای وحدت کمک می‌کنیم

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: در جهت وحدت میان شورای ائتلاف و شورای وحدت کمک می‌کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حبیب‌الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گردهمایی دبیران استانی این جمعیت، در ابتدای سخنانش به هدف از تشکیل این جمعیت اشاره کرد و گفت: هدف ما از تشکیل این جمعیت ایجاد وفاق و وحدت بین نیروهای انقلاب اسلامی است و معتقدیم که باید اقدامات و فعالیت‌های سیاسی در کشور بر مبنای تحزب و کار تشکیلاتی باشد.

وی تصریح کرد: امروز یکی از مشکلات در روند فعالیت‌های سیاسی در کشور ما این است که شورای نگهبان شخص را تایید صلاحیت می‌کند و مردم نیز به شخص رای می‌دهند و این شخص بعد از اینکه به عنوان رییس جمهور انتخاب شد، پاسخگوی عملکردش نیست.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با انتقاد از وضعیت سیاسی کشور به دلیل نقش کمرنگ احزاب در روند انتخابات‌ها، گفت: امروز کسی از آقایان احمدی‌نژاد و روحانی دفاع نمی‌کند، زیرا عملکردشان جریانی نبوده، بلکه شخص انتخاب شده و مردم به شخص رای داده‌اند.

بوبور تاکید کرد: این جریان می‌خواهد به عنوان مستقل مطرح باشد و فعالیت کند و در جهت وحدت میان شورای ائتلاف و شورای وحدت فعالیت خواهد کرد. 

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ادامه داد: از استانها در جمعیت خواسته‌ایم که در استان کاری به مرکز نداشته باشند و در جهت وفاق بین شورای وحدت و شورای ائتلاف گام بردارند.

بوربور اضافه کرد: از مدیران استان‌ها نیز دعوت کرده‌ایم که دو جریان شورای ائتلاف و وحدت را به هم متصل کنند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید کمک کنیم که در این دوره انقلاب را به قله برسانیم. امیدواریم آقای رئیسی از همه جریانات استفاده کند و مطیع رهبری بماند.

بوربور در پایان اظهار کرد: اینکه هر جریانی  که بر سر کار آمده و حتی تا آبدارچی را نیز عوض کرده به کشور و مردم، خیانت کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =