پارلمان کویت بدنبال تشدید تحریم رژیم صهیونیستی

طرح تشدید تحریم رژیم صهیونیستی و پر کردن خلاهای قانون منع سازش با رژیم صهیونیستی در نشست ویژه امروز پارلمان کویت مورد موافقت نمایندگان قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، پارلمان کویت روز پنجشنبه طی نشستی ویژه درباره تحولات فلسطین، موافقت خود را با تشدید تحریم‌ رژیم صهیونیستی و پر کردن خلاهای قانون منع عادی سازی با این رژیم را اعلام کرد و سپس آن را به کمیته امور خارجی پارلمان ارجاع داد.

پارلمان کویت امروز در نشست ویژه خود بیانیه ای را درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان صادر کرد.

در این بیانیه بر همبستگی دائمی کویت با مبارزه ملت فلسطین برای دستیابی به حق خود در تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس و مخالفت کامل با تجاوزات اخیر اسرائیل و همه جرایم آن در شهر قدس تاکید شد.

رئیس پارلمان کویت این بیانیه را قرائت کرد و گفت: رئیس و اعضای پارلمان کویت همبستگی دائمی خود را با مبارزه ملت فلسطین برای دستیابی به حق طبیعی خود در تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف اعلام می‌دارند و تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی و همه جرایم آن در شهر قدس و محله‌های آن و نوار غزه و کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی 48 را محکوم می‌کنند.

مرزوق الغانم افزود: پارلمان کویت امروز با برپایی نشست ویژه خود بر موضع مردمی و رسمی کویت در قبال مساله اساسی آن یعنی مساله فلسطین تاکید کرد.

وی افزود: در جلسه امروز پارلمان، تشدید تحریم‌ها و پر کردن خلاهای قانون منع ارتباط با رژیم صهیونیستی یا عادی‌سازی روابط با آن مورد موافقت اصولی نمایندگان قرار گرفت تا این پیام جدید را برساند که موضع دولت و پارلمان کویت در قبال فلسطین ثابت است و ما به مجاهدان و نگهبانان در اراضی اشغالی فلسطین درود می‌فرستیم.

«احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر خارجه کویت نیز امروز پنج‌شنبه گفت که موضع این کشور در خصوص حمایت از فلسطین تا دست‌یابی مردم این سرزمین به حقوق کامل و قانونی خود ثابت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =