واکنش طارمی به پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی تاتنهام

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به موضوع پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی‌اش از باشگاه تاتنهام واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره ادامه حضورش در پورتو پرتغال اظهار داشت: من در پورتو خیلی خوشحال هستم و در آنجا جا افتادم. اگر پیشنهادی به باشگاه ارائه شود دیگر تصمیمش با باشگاه است. من با این باشگاه قرارداد دارم و باید ببینیم در آینده چه می‌شود. در تمام لیگ‌ها به تازگی مسابقات تمام شده است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

وی در واکنش به خبر خبرنگار پرتغالی مبنی بر پیشنهاد 60 میلیون یورویی تاتنهام تصریح کرد: من از موقعی که به ایران آمده‌ام تمام تمرکزم را روی تیم ملی گذاشتم تا خیلی عملکرد خوبی برای تیم ملی داشته باشم و به مرحله بعدی صعود کنیم. خیلی پیگیر خبرهای دیگر نیستم و چنین چیزی نشنیده‌ام، ولی باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که دوست دارد در چه تیمی فوتبال بازی کند، گفت: یک تیم‌هایی هستند که مهاجم ندارند. من دوست دارم جایی بروم که بتوانم بازی کنم، ولی همه چیز به باشگاه پورتو بستگی دارد. همه می‌دانند که من طرفدار چه تیمی هستم، ولی ممکن است که یک زمانی به تیم رقیبش بروم آن وقت مشکل درست می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =