پیشرفت در مذاکرات بارسا و مسی بر سر قرارداد جدید

رئیس باشگاه بارسلونا از روند خوب گفت‌وگوها بین باشگاه و کاپیتان آرژانتینی این تیم خبر داد.

به گزارش  گروه ورزشی ایسکانیوز، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا طی مصاحبه‌ای درباره موارد زیادی از جمله آینده کاپیتان و مربی این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

لاپورتا گفت: مذاکرات تمدید قرارداد با لیونل مسی "به خوبی پیش می‌رود"، اما هنوز بر سر قرارداد توافقی حاصل نشده است.

غول‌های لالیگا مصرانه خواهان ماندن مسی در نیوکمپ هستند، اما قرارداد فعلی او رو به اتمام است و این ستاره هر لحظه به سوی عنوان "بازیکن آزاد" نزدیکتر می‌شود.

باشگاه بارسا تمام تلاش خود را برای حفظ مسی به کار بسته و لاپورتا اعتراف می‌کند که بهترین پیشنهاد ممکن به برنده ۶ توپ طلا ارائه شده است.

لاپورتا امروز (جمعه) در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: قرارداد جدید مسی به خوبی پیش می‌رود، اما هنوز چیزی قطعی نشده است. ما باید با همه مدیران دست اندر کار همکاری کنیم. ما پیشنهادی ارائه خواهیم داد که در حد امکانات باشگاه باشد. رابطه ۲ طرف خوب است. ما برای ادامه کار لئو هر آن چه در حد امکانات باشگاه باشد را مهیا خواهیم کرد.

لاپورتا افزود: ما در چارچوب امکانات بارسا پیشنهادی ارائه داده ایم. لئو مطمئناً شایسته چیزهای بیشتری است و می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری برسد؛ اما به دلیل تمایلش برای بزرگی بارسا، من فکر می‌کنم او از تلاش‌های انجام شده راضی باشد و برای ادامه کار بسیار هیجان زده است. مسئله پول نیست، این یک پروژه تیمی است. ما نسبتا خوش بین هستیم.

لاپورتا درباره آینده رونالد کومان، سرمربی تیمش نیز گفت: در این بخش نیز تصمیمی اتخاذ نشده، اما مذاکرات با مربی هلندی در برنامه است.

لاپورتا در مورد این موضوع افزود: با توجه به این که کومان در اولین فصل حضور خود کوپا دل ری را کسب کرد، در بارسا هیچ فصل انتقالی وجود ندارد. ما به فصلی که به تازگی پشت سر گذاشته ایم، احترام می‌گذاریم و همان طور که به مربی گفتیم، درباره آینده ضمن ارزیابی امور تصمیم گیری خواهیم کرد. ما همیشه نسبت به کومان با نهایت احترام رفتار کرده ایم. در پایان فصل مسائل را ارزیابی و برای فصل بعدی تصمیم گیری خواهیم کرد. قرار گذاشته ایم که هفته آینده یکدیگر را ببینیم.

رئیس بارسا افزود: او با ما قرارداد دارد و ما در حال ارزیابی فصل هستیم. ما در حال گفت‌وگو هستیم تا آن چه را که برای فصل آینده می‌خواهیم به اشتراک بگذاریم و در این گفت‌وگوها همه چیز ارزیابی می‌شود. از دیدگاه حرفه‌ای، رفتار، شخصیت بارسلونا و ...! این کار به صورت عادی انجام می‌شود و در مسیر درست قرار دارد. اولین کسی که از تصمیم ما مطلع خواهد شد، رونالد خواهد بود و ما در حال نزدیک شدن به آن نقطه هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =