تفاهم‌نامه همکاری کمیته ملی المپیک با واحد علوم و تحقیقات منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری کمیته ملی المپیک با دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به امضای رئیس کمیته ملی المپیک و قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم تحقیقات رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، تفاهم نامه همکاری کمیته ملی المپیک با واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دکتر جمشید صباغ زاده قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم تحقیقات به امضا رسید.

صالحی امیری در این نشست با تأکید بر اهمیت ارتباط مباحث علمی در ورزش قهرمانی و پهلوانی گفت: یکی از مهمترین مواردی که در این دوره مورد توجه قرار دارد، برقراری حلقه ارتباطی علمی با جامعه ورزش است که تاکنون توانستیم 20 طرح را در آکادمی ملی المپیک اجرا کنیم و در جنبه های گوناگون از جمله آموزش مربیان، تربیت نسل جدید به نام امیدها و ستاره ها اقدامات علمی بسیار خوبی در حال انجام است.

وی افزود: در خصوص تبادل علمی و برگزاری دوره های آموزشی مطلوب می توانیم همکاری مشترکی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات داشته باشیم. از آنجایی که لازم است  قهرمانان وارد فضای مدیریتی شوند، برگزاری این دوره ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

جمشید صباغ زاده قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم تحقیقات همچنین در این جلسه گفت: تمام تلاش خود را انجام می دهیم که این تفاهم نامه به نحو احسن و بدون چالش انجام شود. معتقدم برای فرهنگ قهرمانی و پهلوانی کشور مسیری مناسب، لازم و ضروری است و خوشحالم که بتوانم یک سرباز کوچک در این حرکت بزرگ باشم.

 صباغ زاده افزود: حضور قهرمانان در دوره های مدیریتی باعث می شود تا مدیر ورزشی بر اساس علم روز رفتار کند، همچنین علوم مختلف از جمله علم فیزیک نیز می تواند در دستیابی به رکورد برای قهرمانان مؤثر باشد و آموزش های روان شناسی می تواند به قهرمانان کمک کند تا بتوانند در جامعه رفتار مناسبی داشته باشند و به منش پهلوانی دست یابند، قرار گرفتن دانشگاه در کنار یک مجموعه بزرگ ورزشی برای ما افتخاری بزرگ است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =