طولانی شدن مذاکرات خلاف قانون اقدام راهبردی لغو تحریم‌هاست

نایب رئیس مجلس گفت:نمایندگان مجلس از فرسایشی شدن مذاکرات گله‌مند هستند و اعتقاد دارند این موضوع خلاف روح قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌هاست.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مجلس در خصوص اجرای تمام مفاد و بند بند قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها بسیار جدی است، گفت: نمایندگان پیام خود را هم به دولت و هم به سایر بخش‌هایی که در این جهت ورود دارند به صراحت اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس از فرسایشی شدن مذاکرات گله‌مند هستند و اعتقاد دارند این موضوع خلاف روح قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌هاست.

مقتدایی بیان کرد: در جلسه که اخیراً با آقای عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای داشتیم، نمایندگان به صراحت و به زبان‌های مختلف گله مندی‌های خود را اعلام کردند که عراقچی اطمینان خاطر داد مفاد قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را در مذاکرات مدنظر قرار می‌دهند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه امروز موجی از نارضایتی در بین نمایندگان در خصوص بی‌توجهی‌ها به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از سوی دولت وجود دارد، عنوان کرد: انتظار نمایندگان این است که شورای عالی امنیت ملی که در این جهت ورود دارد و تصمیم گیرنده است به گونه‌ای تدبیر کند که به قانون مجلس خدشه وارد نشود که اگر این اتفاق بیفتد جرم تلقی می‌شود.

مقتدایی درباره تمدید فرصت سه ماهه قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، گفت: هرگونه تمدیدی بدون نظر مجلس از منظر حقوقی می‌تواند خدشه به قانون مجلس باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =