انتخابات فرصتی برای فتح قله‌های عزت و سربلندی کشور است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: انتخابات پیش رو فرصتی برای فتح قله‌های عزت و سربلندی کشور بوده و همه باید از شجره طیبه انقلاب اسلامی به‌خوبی پاسداری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در نشست هم‌اندیشی و بصیرت‌افزایی انتخاباتی با محور برجام و FATF که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات پیش رو فرصتی برای فتح قله‌های عزت و سربلندی کشور بوده و همه باید از شجره طیبه انقلاب اسلامی که ریشه در قرآن، اهل‌بیت(ع)، غدیر و عاشور دارد به‌خوبی پاسداری کرده و برای حفظ این شجره و تقویت روزافزون آن تلاش کنند.

وی افزود: مهم‌ترین تکلیف امروز مردم خلق حماسه اقتدارآفرین و دشمن‌شکن در صحنه انتخابات ۲۸ خرداد است. انتظار داریم مردم علاوه بر حضور گسترده در انتخابات پیش رو به مسئله مهم انتخاب فرد اصلح توجه ویژه داشته باشند و امیدواریم دولت منتخب نیز همه توجه و تلاش خود را برای افزایش بیشتر عزت کشور، حل مشکلات اقتصادی، معیشت، اشتغال و ازدواج جوانان به کار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: مردم باید در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر عهد و پیمان خود را با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا به رخ جهانیان بکشند. هر فردی که عهده‌دار ریاست جمهوری اسلامی ایران شود باید در مسیر امام و رهبری گام بردارد و پرچم ایران را در دنیا با عزت به اهتزاز درآورد. دولت جدید باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مهم داخلی را مورد توجه قرار دهد و به مشکلات مردم به معنای واقعی رسیدگی کند.

دولت آینده باید از توانمندی‌های داخلی استفاده کند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه قابل توجه است و دشمنان از قدرت ایران هراس دارند. همه باید قدر این جایگاه را بدانند و برای رشد بیشتر تلاش کنند.

انتخابات فرصتی برای فتح قله‌های عزت و سربلندی کشور است

محمدحسن آصفری اضافه کرد: مهم‌ترین مسئله و نیاز امروز کشور، حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی است؛ زیرا با این مهم توطئه‌های مختلف دشمنان علیه کشور بار دیگر نقش بر آب می‌شود. جمهوری اسلامی ایران از توانمندی‌های داخلی زیادی برخوردار است و دولت آینده باید به این مهم توجه ویژه داشته باشد و از ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب بهره‌گیری کند.

وی مطرح کرد: انتظار داریم مردم با حضور آگاهانه فردی را انتخاب کنند که دغدغه اصلی او مردم باشد و فقط در مسیر ولایت‌فقیه و فرمان‌ها رهبر معظم انقلاب گام بردارد.

نشست هم‌اندیشی و بصیرت‌افزایی انتخاباتی با محور «برجام و FATF» با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و برخی اعضای مجمع نخبگان انقلابی دانشگاه و حوزه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در تالار فردوسی واحد اراک برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =