هدف دشمن دلسردی مردم از حضور در انتخابات است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: دشمن به‌دنبال دلسردکردن مردم از حضور حداکثری در انتخابات و پای صندوق‌های رأی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حسین کلانتری در نشست هم‌اندیشی و بصیرت‌افزایی انتخاباتی با محور «برجام و FATF» در تالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: با استقرار نظام جمهوری اسلامی و تحقق نظام مردم‌سالاری دینی مردم به‌عنوان صاحبان نظام مهم‌ترین نقش را در اداره امور کشور، تعیین حاکمان و نمایندگان دارند و این نقش در اصول مختلف قانون اساسی از جمله اصول ۳۶ و ۵۶ قانون اساسی منعکس شده است.

هدف دشمن دلسردی مردم از حضور در انتخابات است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه برگزاری انتخابات مختلف از ابتدای انقلاب در راستای تحقق این نقش مهم بوده است، بیان کرد: تأکید امام خمینی(ره)، بیانات مقام معظم رهبری در زمینه حضور مردم در انتخابات و اثرات آن در پیشبرد نهضت بیانگر اهتمام جدی رهبران نظام به انتخابات است.

وی یادآور شد: انتخابات در کشور مهم هستند؛ اما انتخابات ریاست جمهوری به‌دلیل سراسری بودن و بازتاب رسانه‌ای داخلی و خارجی آن و متمایز بودن با سایر انتخابات (طبق اصل ۱۱۳ قانون اساسی) از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

هدف دشمن دلسردی مردم از حضور در انتخابات است

کلانتری متذکر شد: دشمن به‌دنبال دلسردکردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی است و مشارکت حداکثری زمانی اتفاق می‌افتد که مردم احساس کنند در نتیجه رأی آنها تحولاتی روی می‌دهد و اوضاع زندگی آنها بهتر خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: مقام معظم رهبری در این باره فرمودند که مردم دنبال یک مدیر قوی و کارآمد هستند که مشکلات را رفع کند، مشکل اصلی مردم بیکاری، معیشت و مافیای واردات است که کمر تولید داخلی را می‌شکند، نه فضای مجازی و سیاست خارجی و .‌.. .

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به مشارکت و حضور حداکثری آحاد مردم به‌خصوص جامعه دانشگاهی در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هم تأکید کرد: ضرورت حکومت در هر جامعه یک اصل انکارناپذیر بوده که اندیشمندان به‌صورت عقلی و فطری بر این اصل تأکید کرده‌اند؛ البته در روش عملکرد تفاوت‌هایی وجود دارد، فردی که حکومت را برای منافع شخصی و گروهی می‌داند از هر وسیله‌ای برای دستیابی به آن استفاده می‌کند و حکومت را فدای ارزش‌های خود می‌کند.

هدف دشمن دلسردی مردم از حضور در انتخابات است

حجت‌الاسلام مهدی همتی افزود: مردم باید آگاه باشند و  حیله و نیرنگ افراد را زیرکی و زرنگی خطاب نکنند، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، انقلابی ماندن علاوه بر نیاز به مراقبت دائمی نیاز به حساب‌کشی از خود هم دارد.

وی بیان کرد: کشور امروز نیاز به وحدت و ستون پیشرو که مصلحت عمومی را به گرایش‌های شخصی مقدم بداند، دارد.

نشست هم‌اندیشی و بصیرت‌افزایی انتخاباتی با محور «برجام و FATF» با حضور آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و برخی اعضای مجمع نخبگان انقلابی دانشگاه و حوزه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در تالار فردوسی واحد اراک برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097457

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =