قالیباف: فرامین رهبری را تکلیف شرعی و قانونی خود می‌دانیم

رئیس مجلس ضمن تقدیر از رهبر معظم انقلاب به خاطر پذیرش دعوت نمایندگان گفت: ما فرامین و دستورات رهبری را برای خود تکلیف شرعی و قانونی می‌دانیم و آنها را به کار خواهیم بست و در رفتار و گفتار ثابت خواهیم کرد که این دستورات را اجرا می‌کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، محمدباقر قالیباف در آغاز نشست علنی امروز (یکشنبه 9 خرداد 1400) مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه خودم می‌دانم که از اینکه مقام معظم رهبری این منت را بر یکایک ما نمایندگان گذاشتند و دعوت ما را پذیرفتند تا بلافاصله بعد از اولین روز از آغاز اجلاسیه دوم مجلس یازدهم توفیق داشته باشیم در محضر ایشان باشیم، از ایشان تقدیر و تشکر داشته باشم.

رئیس مجلس اظهار داشت: وظیفه دارم از رهنمودها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب در عملکرد مجلس تشکر داشته باشم و همین جا به محضر ایشان و ملت عزیز و شریفمان عرض می‌کنم که ما فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را برای خود تکلیف شرعی و قانونی می‌دانیم.

وی افزود: ما فرامین رهبری را به کار خواهیم بست، به آنها توجه خواهیم کرد و هم در رفتار و هم در گفتارمان ثابت خواهیم کرد که این دستورات را اجرا می‌کنیم و برای حل مشکلات مردم در خدمت ملت عزیز خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =