زمان عرضه اولیه ولکار در بورس مشخص شد + جزئیات

تاکنون سه عرضه اولیه در سال جاری انجام شده است و حالا با رونق بورس دوباره سهامداران منتظر عرضه اولیه دیگری می‌باشند. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که گویا چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ عرضه اولیه دیگری در راه است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بعد از آن که بازار با سقوط مواجه شد عرضه اولیه ها هم از رونق افتاد اما از چهارشنبه سه هفته پیش دوباره عرضه اولیه ها از سر گرفته شد و تاکنون سه عرضه اولیه فگستر، فتوسا و غکورش انجام شده است. 

حالا شنیده ها حکایت از آن دارد که گویا قرار است عرضه اولیه لیزینگ کارآفرین با نماد ولکار چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ انجام شود. اگر این اتفاق رخ دهد چهارمین عرضه اولیه سال جاری به نام ولکار ثبت خواهد شد. 

عرضه اولیه ولکار چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ می‌آید؟

 در عرضه اولیه ولکار ۱۵۰ میلیون سهم به کدهای حقیقی و حقوقی و ۷۵ میلیون سهم هم به صندوق‌های درآمد ثابت تخصیص خواهد یافت. حداکثر تعداد سهام قابل تخصیص به هر کد معاملاتی ۱۵۰ سهم است. البته با فرض مشارکت ۲.۵ میلیونی، می‌توان انتظار داشت به هر کد معاملاتی چیزی حدود ۶۰ برگه سهام تخصیص یابد. با توجه به حداکثر قیمت ۲۲۰ تومانی هر سهم این شرکت، احتمالا چیزی حدود ۱۳ هزار تومان سهام به کدهای حقیقی و حقوقی تخصیص یابد. به این ترتیب شاهد عرضه یک نماد بسیار کوچک دیگر در بورس تهران هستیم.
انتهای پیام/
کد خبر: 1097531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =