تیم‌های برتر در رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی معرفی شدند+ اسامی

تیم های برگزیده در اختتامیه رویدادملی کرسی‌های آزاد اندیشی با اهدای لوح یادبود تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه نخستین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی عصر امروز در کتابخانه دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در انتهای این مراسم از تیم های برگزیده در این دوره از رقابت های کرسی آزاد اندیشی با اهدای لوح یادبود تقدیر شد. اسامی تیم های برگزیده به شرح زیر است:

محور سیاسی

در محور سیاسی، تیم واحد نجف آباد به سرپرستی ستایش گرکی یراقی، تیم واحد تهران مرکزی آرمان خادمی، تیم واحد پردیس تهران بهسرپرستی یوسف متین کیا و تیم واحد یاسوج به سرگروهی فرزاد اقدسیان، به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب کردند.


محور فرهنگی

در محور فرهنگی تیم واحد کرمانشاه به سرپرستی مرتضی کلهری، تیم واحد تهران شمال به سرپرستی مهرداد محمدی، تیم واحد اصفهان به سرپرستی سینا عرب و تیم واحد ملایر به سرپرستی زهرا کرمی، مقام‌های اول تا چهارم را به دست آوردند.


محور اقتصادی

در محور اقتصادی تیم واحد گرگان به سرپرستی مهرداد قنبری، تیم‌واحد شهر قدس به سرپرستی حامد هاشمی نژاد، تیم واحد اهواز به سرپرستی امین شهیتابی و تیم واحد کرمانشاه به سرپرستی فرشاد فتحی به ترتیب اول تا چهارم شدند.

محور اجتماعی

در محور اجتماعی تیم واحد ملایر به سرپرستی فاطمه گودرزی، تیم واحد تهران غرب به سرپرستی محمدرضا رباعی، تیم واحد شیراز به سرپرستب یاسمن معظمی نژاد و تیم واحد پردیسان قم به سرپرستی امیرحسین مرادی به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب کردند.

در بخش هنر و معماری نیز تیم‌واحد شیراز، تیم واحد رشت، تیم واحد ملایر و تیم واحد قزوین به ترتیب در جایگاه اول تا چهارم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =