واکنش حماس به تشکیل دولت ائتلافی اسرائیل

سخنگوی جنبش حماس به احتمال تشکیل دولت ائتلافی در رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس گفت: ما روی هیچ یک از متغییرهای داخل رژیم صهیونیستی تکیه نمی‌کنیم، چون تمامی آنها حاصل طرح صهیونیستی اشغالگر است که هدف آن تحکیم پایه‌های رژیم صهیونیستی به زیان حق و حقوق فلسطینی‌هاست.

نفتالی بنت رئیس حزب «یمینا» اسرائیل امشب گفت: فرصت‌های تشکیل کابینه راستگرا با بنیامین نتانیاهو از بین رفته است.

بینت افزود: گفتگوها و مذاکراتی برای پیوستن به کابینه تغییر انجام می‌دهم که به حضور نتانیاهو در منصب نخست وزیری پایان دهد.

بنت تاکید کرد: برای پیوستن به «یائیر لاپید» رهبر حزب یش عتید جهت تشکیل کابینه جدید تلاش می کنم.

قرار است امشب لاپید به رئون ریولین رئیس رژیم صهیونیستی رسما اعلام کند که موفق به تشکیل کابینه شده است که اگر چنین شود به 15 سال نخست وزیری نتانیاهو پایان داده خواهد شد.

حادثه امنیتی و عملیات نفوذ در جنوب فلسطین اشغالی

منابع صهیونیستی از وقوع یک حادثه امنیتی و عملیات نفوذ به شهرک صهیونیست نشین اشکول در مجاورت نوار غزه خبر داد که طی آن از ساکنان آن خواسته شده از منازل خود خارج نشوند.

شبکه 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد که به نظر می‌رسد که عامل این عملیات از منطقه کرم ابوسالم وارد اراضی اشغالی شده و شب هنگام برای اجرای عملیات خود عازم شهرک اشکول شده است.  

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که در عملیات با سلاح سرد یک فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین اشکول یک اسرائیلی زخمی شده است.

به گفته این رسانه‌ها عامل این عملیات ضد صهیونیستی زخمی و بازداشت شده است . پیش از این برخی منابع فلسطینی از شهادت این جوان فلسطینی در این حمله خبر داده بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =