چهار بعلاوه یک خرید بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا در هفته جاری از چهار خرید جدید خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ خوان لاپورتا مدیر بارسلونا وعده داده است که تغییرات عقیمی در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد تا در فصل آینده عملکرد موفقی را به جای بگذارند.

آگوئرو، جذاب‌ترین خرید

اسطوره باشگاه منچسترسیتی پس از ده سال از این تیم جدا شد تا در روزهای آینده به بارسلونا بپیوندد. آگوئرو که هم اکنون در آرژانتین به سر می‌برد قرار است به زودی به بارسلونا سفر کند تا کارهای انتقال خود را نهایی کند. گلزن قهار آرژانتینی به صورت آزاد به بارسلونا خواهد پیوست. دستمزد آگوئرو در بارسا نصف دستمزدش در سیتی است ولی بندهایی در قراردادش وجود دارد که در صورت انجام تعداد زیادی بازی و زدن گل های فراوان و کسب جام های متعدد، دریافتی او نیز رشد قابل توجهی پیدا خواهد کرد. این مهاجم آرژانتینی هرگز با لالیگا اسپانیا بیگانه نیست زیرا در فاصله سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ در ترکیب اتلتیکو مادرید به میدان رفته است و در طول ۱۷۵ بازی برای این تیم موفق به زدن ۷۴ گل نیز شده است. آگوئرو فوتبال خود را خود را از اتلتیکو ایندپندینته در کشورش آغاز کرد و پس از آن در تیم‌های اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی توپ زد. آگوئرو در حالی به بارسلونا می پیوندد که آقای گل و بهترین گلزن تاریخ باشگاه فوتبال منچسترسیتی است. وی در تیم ملی فوتبال آرژانتین نیز بعد از لیونل مسی، دیگو مارادونا و گابریل باتیستوتا چهارمین گلزن تاریخ تیم ملی آرژانتین است.

اریک گارسیا، دومین شکار از سیتی

اریک گارسیا مدافع اسپانیایی منچسترسیتی خرید بعدی بارسلونا می‌باشد که قرار است سه شنبه تست پزشکی را پشت سر بگذارد و معارفه شود. گارسیا بازیکن سابق بارسلونا بوده است که در سال ۲۰۱۷ کاتالونیا را ترک کرده و به منچسترسیتی پیوست بود. بارسلونا که در فصل گذشته در خط دفاعی بسیار متزلزل بود قصد دارد با بازگرداندن مدافع سابق خود مشکلاتش در این بخش از زمین را برطرف کند.

واینالدوم، سومین خرید بارسلونا

جرجینیو واینالدوم هلندی به عنوان سومین خرید بارسلونا نیز به صورت آزاد به این تیم خواهد پیوست. هافبک سابق لیورپول پیشنهادهایی از پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ داشته اما در نهایت به توافقی با آنها دست پیدا نکرد و سرانجام سرنوشت، او را به سمت نوکمپ سوق داد. هافبک پیشین تیم‌های فاینورد، پی‌اس‌وی آیندهوون و نیوکاسل از سال ۲۰۱۶ در لیورپول عضویت دارد، در این مدت در ۲۳۶ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۲۲ گل هم به ثمر رساند.

امرسون رویال، خریدی از بتیس

خرید چهارم بارسلونا دیگر رایگان نخواهد بود. بارسایی ها که مشترکا با بتیس مالکیت این بازیکن را در اختیار داشتند با پرداخت ۹ میلیون یورو به طور کامل حق انتقال این دفاع راست را در اختیار خواهند گرفت.

ممفیس دپای، به یک شرط

دپای هلندی که فصل گذشته فاصله زیادی با انتقال به بارسلونا نداشت بار دیگر در رادار این تیم قرار گرفته است. دپای بازیکن مورد علاقه کومان است و به شرط اینکه این مربی در بارسلونا ماندگار شوند او نیز به بلوگرانا ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =