حضور حداکثری مردم در انتخابات هیمنه پوشالی دشمن را در هم می‌شکند

مسئول حوزه نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، انتخابات پیش رو را مهمترین دغدغه نظام دانست و گفت: تنها حضور حداکثری مردم است که می تواند هیمنه پوشالی دشمن را در هم شکند و آنان را مایوس و ناامید سازد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام موسی پولادی در نشست خود با هیئت رئیسه و هیئت اندیشه ورز دانشگاه آزاد بندرعباس؛ با گرامی داشت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، رحلت ملکوتی حضرت امام راحل(ره) و قیام 15 خرداد، این انقلاب را زاییده اندیشه های الهی حضرت امام راحل(ره)   در ادامه مسیر ائمه اطهار (ع) دانست و گفت: این انقلاب حاصل مبارزات مردمی و برخاسته از اراده الهی ملت ایران به رهبری حضرت امام (ره) بوده و امروز نیز باید در همان مسیر الهی و معنوی طی طریق نماید.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، افزود: تمام تلاش دشمن امروز سو استفاده از میزان نارضایتی مردم از عملکرد دولت مردان است آنانی که سعی دارند تا در هر مقام و منصبی هستند برای ناامیدی مردم از انقلاب تلاش کنند.

این مقام مذهبی افزود: استحکام پایه های نظام دینی مبتنی بر مردم است و انقلاب اسلامی ایران برگرفته از یک انقلاب توحیدی و مردمی است که بر اساس حضور و مشارکت مردم شکل گرفته و امروز باید هوشیار تر از قبل با حضور در پای صندوق رای به یک دولت متعهد انقلاب و جوان (در عملکرد) رای بدهیم.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام مککعظم رهبری گفت: مشارکت حداکثری  مردم در پای صندوق سرنوشت خود؛ نور  است و انتخاب اصلح در این میان به نور علی نور  می ماند که وجودش بسته به میزان مشارکت مردم است.

حجت الاسلام پولادی با دفاع از عملکردشورای نگهبان در تایید صلاحیت ها گفت: این شورا بدون هیچ حب و بغضی با تکیه بر مستندات از مراجع ذیصلاح بدون در نظر گرفتن مناصبت های فعلی افراد تصمیم گیری می کند و در این تصمیم گیری هیچ کس دخل و تصرفی ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با تاکید بر افول غرب در حوزه دیپلماسی، سیاسی، اجتماعی و... گفت: امروز قدرت ابرقدرت ها به خصوص آمریکا به افول گراییده و نیروهای اسلامی از حزب الله تا انصارالله و... صاحب اقتدار و قدرت شده اند و جنگ 12 روزه در فلسطین علیه اشغالگران نشان داد که آنان در مقابل این نیروها در موضع ضعف قرار دارند.

وی با گلایه از دولتمردان گفت: امروز وضعیت معیشت مردم سخت شده است و عده ای در داخل در ظاهر انقلابی ولی نفوذی اجازه رشد و تعالی را برای ملت نمی دهند و گویا هدفشان بالا بردن نارضایتی ملت است در حالی که ما در برخی از حوزه ها که در انحصار دولت نبوده است توانسته ایم تا حد کشورهای برجسته  و ابر قدرت پیش بتازیم و این یعنی اعتماد به نیروی داخلی و جوان ایرانی و انقلابی است که در نگاه دولتمردان نادیده گرفته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز، با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و آن را به عنوان یک اصل اساسی بر شمرد و  تاکید کرد: در قدم اول حضور در انتخابات یک واجب شرعی است و انتخاب اصلح برای نجات کشور به سمت رشد و بالندگی، قدم دوم به شمار می رود که باید به آن توجه میژه و اکید شود.

احسان کامرانی، زنده نگه داشتن امید را در دل مردم مهم قلمداد کرد و گفت: امروز باید با انتخاب اصلح و دولت انقلابی، تلاشگر و جوان، امید را به دلها برگردانیم و حضور مردم را در تمام صحنه ها چون همیشه استحکام بخشیم.

وی اضافه کرد: مردم باید با آگاهی و شناخت کامل و انتخاب فرد اصلح و انقلابی فرصت جولان  دشمن و افراد تحت نفوذ آنان را بگیرند و اجازه دهند تا نیروهای انقلابی با تکیه بر جوانان و حرکت در مسیر خودباوری، شکوفایی  و رونق اقتصادی را به ارمغان بیاورند.

این استاد تمام دانشگاه افزود: حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری، ایجاد امید و شور و نشاط انقلابی، حرکت در مسیر سازندگی و تلاش، گام نهادن در مسیر خودباوری و تکیه بر نیروی داخلی راه برون رفت از وضعیت فعلی است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، نیز در ابتدای این جلسه با اشاره به نقش نخبگان دانشگاهی در ایجاد شور انتخاباتی گفت:نخبگان جامعه که شرایط فعلی را بیش از دیگران درک و اهداف دشمن را رصد می کنند لازم است به میدان بیایند و با آگاه سازی و جهت دادن به اندیشه های جوان جامعه، در رقم زدن یک انتخابات پر شور ایفای نقش نمایند.

حجت الاسلام پاکنژاد با بیان اینکه در راستای ایجاد شور انتخاباتی و مطالبه گری، دفتر نهاد رهبری با همکاری بسیج دانشجویی با دعوت از کاندیداهای شورای شهر در راستای شناساندن این کاندیداها به قشر دانشگاهی و تبیین برنامه های انان اقداماتی را انجام داده است.

وی همچنین برگزاری جلسات هم اندیشی اساتید، کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی را از دیگر اقدامات انجام شده برای استفاده از نظرات نخبگان و اساتید را برای بکارگیری مشارکت بیشتر در انتخابات پیش رو دانست و گفت: تلاش می کنیم تا نخبگان و دانشگاهیان با ورود به لایه های فکری  سایر اقشار جامعه، نقش مردم را در تعیین سرنوشت خود مهم ارزیابی کنند و از مردم بخواهند تا در این رفراندم،   حضور فعال و نقش موثری در انتخاب فرد اصلح داشته باشند.

این جلسه با پرسش و پاسخ اساتید در ایجاد مشارکت بیشتر در انتخابات و پاسخ به برخی ابهامات همراه بود و مقرر شد این جلسات با اشکال مختلف و به طور مستمر در دانشگاه برگزار شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1097800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =