دانشجویان پرستاری و مامایی واحد شهرکرد واکسینه شدند

دوز اول واکسیناسیون کووید-19 دانشجویان پرستاری و مامایی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با موفقیت تزریق شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: واکسیناسیون دوز اول در  دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در دو مرحله، مرحله اول از چهارم تا هفتم اردیبهشت و مرحله دوم از پنجم الی یازدهم خرداد انجام شد.

شهرام مشهدی زاده افزود: در مرحله اول، کلیه اعضای هیأت علمی، مربیان بالینی و دانشجویان کارورز و در مرحله دوم تمامی دانشجویان کارآموز رشته­ های پرستاری و مامایی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد علیه بیماری کووید-19 واکسینه شدند.

وی با اشاره به رایزنی ها و هماهنگی های انجام شده جهت اختصاص سهمیه به دانشکده علوم پزشکی واحد شهرکرد بیان کرد: این مهم با همکاری صادقانه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری و مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد و استان امکان پذیر شد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: به غیر از دانشجویانی که تمایلی به دریافت واکسن نداشتند، تمامی دانشجویان پرستاری و مامایی دانشکده علوم پزشکی واحد شهرکرد در تمامی ورودی ها دوز اول واکسن را دریافت کردند.

مشهدی زاده با بیان این که رفتار جهش های جدید ویروس و قدرت سرایت و کشندگی آن ها مشخص نیست، بر اجرای پروتکل های بهداشتی مانند گذشته تأکید کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1097859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =