دانشجویان واحد مشهد در صنعت خودروسازی بورسیه می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در طرح پویش، به عنوان پایلوت انتخاب شده است و در راستای این طرح تفاهم‌نامه ای نیز با شرکت ایران خودرو خراسان منعقد شده که به زودی عملیاتی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، در این نشست، مسعود طاهری لاری با تاکید بر لزوم ایجاد تحول در تمام بخش های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد، افزود: ما قانع و راضی به حفظ وضع موجود نیستیم بلکه باید شاهد تحول در تمام زمینه ها باشیم.  
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی، رویکرد این دانشگاه در سال جدید را توسعه مراکز تحقیقاتی، مراکز رشد، واحدهای فناور و ماموریت گرا کردن واحدهای دانشگاهی عنوان کرد و افزود: در خصوص توسعه مراکز تحقیقاتی و مراکز رشد سطح استان تفاهم نامه ای با پارک علم و فناوری منعقد شده است، همچنین 14 هزار متر مربع زمین شهرک های صنعتی را در واحد مشهد احیا کردیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در طرح پویش، به عنوان پایلوت انتخاب شده افزود: در راستای این طرح تفاهم‌نامه ای نیز با شرکت ایران خودرو خراسان منعقد شده که به زودی عملیاتی می شود.

طاهری لاری با بیان موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در یک سال اخیر، از کسب رتبه Q3 توسط مجله انگلیسی گروه زمین شناسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سطح کشور خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همچنین در سطح دانشگاه های استان خراسان رضوی غرفه برتر توسط استانداری شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.  

وی افزود: در حوزه مالی، مطالبات اساتید و کارکنان بازنشسته در سطح استان تا پایان سال ۹۹ به صورت کامل پرداخت شده و همچنین در راستای سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه پاسخگویی مجازی در واحد مشهد راه اندازی کردیم.

در ادامه این جلسه، هر یک از رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و طرح‌های توسعه‌ای و تحولی خود پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1097871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =