نتایج فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

رئیس دانشگاه علمی کاربردی از اعلام نتایج فراخوان سال ۹۹ جذب مدرس حق التدریس این دانشگاه خبر داد و گفت: نزدیک به ۲۰۰۰ نفر در این فراخوان واجد شرایط شناخته شده و برای آنها کد مدرسی صادر خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدحسین امید با بیان این مطلب اظهار کرد: با اعلام اتمام بررسی پرونده متقاضیان تدریس فراخوان ۹۹ در هیات های اجرایی معین در استان ها، بررسی نهایی در هیات اجرایی جذب دانشگاه علمی کاربردی انجام شده است و لیست نهایی به تأیید هیأت اجرایی جذب این دانشگاه  رسیده و نتایج نهایی اعلام شد.

وی بیان کرد: در فراخوان جذب متقاضیان حق التدریس مراکز علمی کاربردی سال ۹۹ که به صورت سامانه ای و برخط در سراسر کشور برگزار شد، نزدیک به ۳۰ هزار نفر وارد سامانه شدند که از این تعداد، حدود ۱۲ هزار نفر شرایط اولیه را داشته و ثبت‌نام کردند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: در مجموع بیش از ۳ هزار نفر از متقاضیان به کارگروه‌های بررسی توانایی علمی دعوت شدند و از این تعداد نزدیک به ۲۰۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده و برای ایشان کد مدرسی صادر خواهد شد.

امید اظهار کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه جذب اعضای هیأت علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی، متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه جامع جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی https://jam.uast.ac.ir/login از نتایج خود مطلع شوند و متقاضیانی که به نتایج اعتراض داشته باشند نیز از روز پنج‌شنبه ۱۳ خردادماه سال جاری به مدت یک هفته می توانند با ورود به سامانه مذکور اعتراض خود را ثبت کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل از طریق واحد استانی مربوطه پیگیری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =