امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام انتقالی و مهمانی دانشجویان ‏علوم پزشکی

مهلت ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم دانشجویان متقاضی انتقال و مهمانی در دانشگاه های علوم پزشکی برای نیم سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ امروز جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ پایان می‌پذیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، براساس تاکید معاونت آموزشی وزارت بهداشت، ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و مهمانی دانشجویان تنها بر اساس سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور صورت می‌گیرد.

طبق جدول زمان بندی انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ثبت نام انتقال و مهمانی از ۵ اردیبهشت شروع شده است و این مهلت تا امروز جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ادامه دارد و متقاضیان می توانند در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم خود، اقدام کنند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، ۱۹ خرداد تا ۱۹ تیر ۱۴۰۰نتیجه توسط دانشگاه مبداء اعلام خواهد شد.۲۰ تا ۳۱ تیر ۱۴۰۰ مدارک  متقاضیان بررسی و نقص آن توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو اعلام می شود به طوریکه ۲ تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ مدارک رسیدگی و نتیجه توسط دانشگاه مقصد اعلام می شود.

بر این اساس، با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم‌گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته در "کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D.) " در روز یکشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098124

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =