تیراندازی به سوی پهپادهای اسرائیلی در غزه

شبکه الجزیره از تیراندازی به سوی پهپادهایی خبر داد که در غزه به پرواز درآمده بودند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود گزارش داد به سوی پهپادهایی که در شهر غزه در ارتفاع پایین در مناطق مختلف این باریکه به پرواز درامده اند، تیراندازی صورت گرفته است.

ساعاتی پیش نیز پایگاه خبری القدس العربی در خبری فوری اعلام کرده بود مقاومت در غزه به سوی پهپادهای اسرائیلی که در ارتفاع پایین به پرواز درآمده اند، شلیک کرده است.

پایگاه خبری العین نیز گزارش داده آیمان غزه بار دیگر شاهد تیراندازی شدید به سوی پهپادهای اسرائیلی است. این پایگاه اعلام کرد گروه‌های فلسطینی در نوار غزه بامداد امروز، جمعه به سوی کوادکوپترهای اسرائیلی که در مکان‌های مختلف در آسمان این شهر دیده شده بودند، شلیک کردند.

رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند تعداد فراوانی کوادکوپتر متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی امروز آسمان نوار غزه را درنوردیدند؛ اقدامی که با پاسخ گروه‌های فلسطینی روبرو شد و آن‌ها تلاش کردند تا با تیراندازی به سوی آنها، این کوادکوپترها را ساقط کنند.

خبرنگار شبکه آر تی روسیه نیز گزارش داده این کوادکوپترها کنترل از راه دور بوده و ارتش رژیم صهیونیستی از آن‌ها در عملیات‌های اطلاعاتی استفاده می‌کند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که روز گذشته نیز کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در واکنش به از سرگیری یورش‌ها به مسجد الاقصی و ادامه تجاوزات شهرک نشینان، خواستاربرگزاری جمعه خشم شدند.

گفتنی است جنگ ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین با عنوان عملیات «شمشیر قدس» که پس از تجاوزگری صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و هدف قرار دادن نمازگزاران در ۲۸ رمضان آغاز شد، پس از انتفاضه موشکی مقاومت و پرتاب بیش از ۴ هزار موشک به سوی مواضع نظامی، فرودگاه‌ها و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه که نشان داد برد موشک‌های مقاومت سراسر اراضی اشغالی را در بر می‌گیرد، کابینه رژیم صهیونیستی را به اعلام آتش‌بس مجبور کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =