کفش‌هایی نه چندان زیبا با قیمت‌های میلیون دلاری!

برندهای معروف جهان کفش‌های زیبا و گران قیمت زیادی طراحی کرده‌اند، اما در این گزارش به سراغ کفش‌هایی رفته‌ایم که گران قیمت هستند، اما زیبا نیستند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کفش تقریبا یکی از گران‌ترین پوشاک است که در بین زنان و مردان محبوبیت خاصی دارد. همچنین برندهای بزرگی در سراسر جهان وجود دارند که در زمینه تولید کفش فعالیت می‌کنند و محبوبیت زیادی دارند.

در این گزارش به ۸ کفش اشاره شده است که نسبت به ظاهر زشتی که دارند قیمت فوق العاده زیادی برای آن‌ها گذاشته شده است و هیچ فردی سراغ آن‌ها نمی‌رود.


۸. Crocs stone-embellished rubber sandals

کفش‌های زشت، اما میلیون دلاری


این کفش که بیشتر به صندل یا دمپایی شبیه است می‌توان یکی از زشت‌ترین کفش‌های موجود در جهان دانست، اما از آنجایی که توسط یک طراح بسیار معروف یعنی Christopher Kane طراحی شده است، ۳۸۵ هزار دلار معادل حدود ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.


۷. Princetown Slipper

کفش‌های زشت، اما میلیون دلاری

شرکت مد گوچی که معروفیت زیادی در سراسر جهان دارد، اقدام به تولید یک کفش خاص کرد اما بر اساس نظر سنجی‌های صورت گرفته بیش از ۹۰ درصد طرفداران این شرکت، علاقه‌ای به خرید این کفش نداشتند، با این حال این کفش ۸۴۰ هزار دلار معادل حدود ۱۹ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.


۶. Satin Sandal

کفش‌های زشت، اما میلیون دلاری

پرادا یک شرکت ایتالیایی است که بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد و این روزها فقط پوشاک لوکس طراحی و تولید می‌کند. این شرکت طی اقدامی کفش ۹۹۰ هزار دلاری یعنی معادل حدود ۲۲ میلیارد تومان تولید کرد. در تولید این کفش زنانه از مواد اولیه بسیار مرغوبی استفاده شده، اما از نظر ظاهری هیچ ارزشی ندارد.


۵. Tabi Boots

کفش‌های زشت، اما میلیون دلاری


واژه Tabi نام یک نوع کفش است که سالیان بسیار دور در کشور ژاپن استفاده می‌شده و طراحی آن تقریبا شبیه به دمپایی‌هایی لاانگشتی امروزی بوده است. شرکت مد فرانسوی مارجیلا با الهام گرفتن از این کفش‌های قدیمی، یک جفت پوتین زنانه طراحی کرده و قیمت آن را یک میلیون و ۱۳۰ هزار دلار معادل حدود ۲۶ میلیارد تومان گذاشته است.


۴. Black Velcro Platform High-Top Sneakers

کفش‌های زشت، اما میلیون دلاری


این کفش زمستانی هم به قیمت یک میلیون و ۱۹۰ هزار دلار یعنی حدود ۲۷ میلیارد تومان قیمت دارد. البته این کفش به اندازه کفش‌های دیگر این فهرست، زشت نیست، اما با توجه به ظاهر ساده‌ای که دارد قیمت میلیون دلاری معقول نیست.


۳. Embroidered leather pumps

کفش‌های زشت، اما میلیون دلاری


از نظر بسیاری از افرادی که به مد و پوشاک اهمیت می‌دهند، این کفش را می‌توان زشت‌ترین کفش تولید شده در جهان نام گذاری کرد، اما با این حال به دلیل اینکه به دست یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تولید کننده کفش تولید شده است، یک میلیون و ۷۴۵ هزار دلار یعنی حدود ۴۰ میلیارد تومان قیمت دارد.


۲. Queercore Brogue Knee Boot

کفش‌های زشت، اما میلیون دلاری


طراحی این کفش از برند گوچی توانست نام این برند را برای مدتی در ذهن هواداران خود کم رنگ کند، اما به هر حال ۱ میلیون و ۸۹۰ هزار دلار یعنی حدود ۴۳ میلیارد تومان قیمت دارد.


۱. Spring ۲۰۱۷ Square Toe Thigh High Boots

کفش‌های زشت، اما میلیون دلاری


این کفش یک میلیون و ۸۹۵ هزار دلاری به قدری مورد توجه افراد قرار نگرفته بود، که فردی که این کفش را در نمایشگاه مد سال ۲۰۱۷ به پا کرده بود نیز آن چند ساعت را به عنوان بدترین ساعات زندگی خود از آن یاد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098178

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =