داوطلبان خواستار تعویق آزمون دکتری وزارت بهداشت شدند

بیش از ۱۵۰۰ داوطلب آزمون دکتری وزارت بهداشت خواستار به تعویق افتادن آزمون به دلیل شیوع ویروس کرونا شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ عده‌ای از داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت طی نامه‌ای خواستار تعویق آن شده‌اند. در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ هزار داوطلب این نامه را امضا کرده‌اند.

در نامه مذکور اشاره شده سالانه عده زیادی از کادر بهداشت و درمان متقاضی آزمون‌های مختلف وزارت بهداشت هستند اما در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا، عده زیادی از آنها آمادگی برای آزمون‌ها و حتی ثبت نام در آنها را نداشته‌اند.

از سوی دیگر به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، دفاع از پایان نامه‌ها و روند فارغ التحصیلی برخی از دانشجویان به تأخیر افتاده و نمی‌توانند در آزمون‌های وزارت بهداشت شرکت کنند.

در همین راستا این عده از وزارت بهداشت خواسته‌اند علاوه بر تعویق آزمون دکتری تخصصی در تیرماه، فرصت مجددی جهت ثبت نام آزمون‌ها برای جاماندگان فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 6
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • D IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      4 0
      سلام. شده ٢٠٠٠ نفر. لطفا پيگير تعويق باشيد
    • آرزو IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
      3 0
      پس کی مشخص میشه آزمون دکتری به تعویق میفته یا نه؟
    • داوطلب IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      2 0
      لطفا پیگیری کنید تا با درخواست تعویق موافقت بشه. امضا ها بیشتر از ۲۲۰۰ شده
      • داوطلب IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
        0 0
        سلام دوست عزیز گویا نظر مدیران مخالف تعویق بوده! متاسفانه حتی اطلاع رسانی هم نمیشه تا داوطلبین متحمل این حجم از اضطراب نباشن!
    • محمدعلی ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
      0 0
      حضور محترم جناب آقای رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه و نامزد انتخابات ریاست جمهوری احتراما به استحضار حضرتعالی می رسانم که اینجانب به عنوان یکی از اعضای کانون سردفتران و دفتر یاران که زیر مجموعه قوه قضاییه میباشد از جنابعالی که جهت مبارزه با ظلم و فساد موجود در جامعه پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشته‌اید درخواست دارم تا قبل از برگزاری انتخابات جهت اطمینان بخشی به اینجانب و آحاد مردم ایران اسلامی به ظلمی که در نهاد کانون سردفتران و دفتریاران که زیر مجموعه قوه قضاییه می باشد صورت گرفته و فسادی که ممکن است به دنبال آن عنقریب دامن قوه‌قضاییه را بگیرد (مانند صندوق ذخیره فرهنگیان) رسیدگی فرمایید متاسفانه مسئولان کانون سردفتران و دفتریاران به دلایل واهی سردفتران و دفتریاران را به دو گروه با سابقه بالای ۱۵ سال و زیر ۱۵ سال تقسیم بندی نموده سردفتران زیر ۱۵ سال را در خصوص کلیه حقوق بیمه‌ای و درمانی رفاهی ، مشمول دریافت مبلغ نازل و گاها تا یک دهم دریافتی سردفتران با سابقه بالای ۱۵ سال قرار دادند که این موضوع بر خلاف عرف و تمام قوانین بیمه های موجود در دنیا می باشد که در هیچ یک از جوامع منحط و
    • داوطلب US ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      0 0
      الان بین انتخابات ریاست جمهوری و برگزاری آزمون فقط حدود یک هفته فاصله افتاده. یعنی اگر دوستان در تجمع های انتخابات ناقل شده باشن ممکنه هنوز بیماری شون فعال نشده باشه و توی کنکور به عنوان داوطلب سالم شرکت کنن. بهتر بود حداقل یک فاصله ۱۴ روزه وجود داشت که بدون استرس و نگرانی شرکت میکردیم.