دولت آمریکا برای تامین نیازهای اسرائیل مصمم است

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شامگاه جمعه در کنفرانس خبری گفت که واشنگتن برای تامین نیازهای اسرائیل مصمم است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ «جان کربی» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز پنجشنبه گفت که دولت آمریکا برای تامین نیازهای اسرائیل رغبت داشته و مصمم است.

وی که در کنفرانس خبری پنتاگون صحبت می‌کرد، افزود: «وزیر دفاع آمریکا بر رغبت رئیس جمهور بایدن برای کمک به اسرائیل تاکید کرده است».

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اضافه کرد: «هنوز بررسی مفصلی درباره سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین صورت نگرفته و جزئیات این موضوع صورت خواهد گرفت».

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه به واشنگتن سفر کرد تا با مقام‌های این کشور درباره موضوعات مختلفی صحبت کند.

سفر گانتز در شرایطی انجام شده که «بنیامین نتانیاهو» در آستانه از دست‌دادن کرسی نخست‌وزیری این رژیم قرار دارد و به هر طریقی تلاش می‌کند مانع این اتفاق شود. 

روایت یک رسانه آمریکایی از دیدار «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با متحدان سیاسی‌اش حاکی است او در تلاش برای اجتناب از شکست بار دیگر به مسئله‌های «برجام» و ایران» چنگ انداخته است. 

پایگاه «آکسیوس» می‌گوید در این جلسه که عصر پنجشنبه برگزار شده خط موضع‌گیری‌های متحدانش را برای ابراز مخالفت با «نفتالی بنت» و تلاش برای منصرف کردن اعضای حزب او از رأی به کابینه جدید مشخص کرده است. خطی که بنیامین نتانیاهو مشخص کرده این است که متحدان سیاسی او باید تأکید کنند نفتالی بنت توانایی ایستادگی در برابر سیاست‌های «جو بایدن» در قبال ایران و یا کاستن از فشار آمریکا در خصوص فلسطین را ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =