تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از سوی مدیریت آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ بر اساس تقویم پیشنهادی اعلام شده دانشگاه تربیت مدرس، زمان اخذ برنامه‌های درسی و تاریخ امتحانات از گروه‌های آموزشی و ثبت اطلاعات کامل دروس در سامانه گلستان از یکم تا ۲۰ تیرماه در نیمسال اول و یکم تا ۲۰ آذر ماه در نیمسال دوم اعلام شده است.

انتخاب واحد از ۶ تا ۱۰ شهریور در نیمسال اول و ۱۱ تا ۱۵ دی ماه در نیمسال دوم انجام خواهد شد.

زمان شروع کلاس‌ها از ۲۷ شهریورماه در نیمسال اول و ۱۶ بهمن‌ماه در نیمسال دوم، حذف و تعویض دروس ۱۱ و ۱۲ مهرماه در نیمسال اول و ۱ و ۲ اسفندماه در نیمسال دوم و پایان کلاس‌ها ۱۶ دی ماه در نیمسال اول و ١٩ خردادماه در نیمسال دوم است.

همچنین ارزشیابی دروس ۴ تا ۱۶ دی ماه در نیمسال اول و ۷ تا ۱۹ خرداد در نیمسال دوم، امتحانات دروس مدرسی و دروس تخصصی به ترتیب ۱۸ تا۲۳ دی ماه و ۲۵ دی تا ۷ بهمن‌ماه در نیمسال اول و ۲۱ تا ۲۶ خرداد و ۲۸ خرداد تا ٩ تیرماه در نیمسال دوم انجام می شود.

زمان ثبت اولیه نمرات در سامانه گلستان از سوی استاد درس، ١٨ دی ماه تا ١٣بهمن ماه (نیمسال اول)و ٢١خرداد تا ۱۵ تیرماه (نیمسال دوم)، مهلت اعتراض دانشجویان ١٤تا ١٨ بهمن ماه (نیمسال اول) و ۱۶ تا ۲۰ تیر ماه (نیمسال دوم) و ثبت نهایی نمرات و قفل توسط استاد درس ۱۹ تا ۲۳ بهمن ماه و ۲۱ تا ۲۵ تیرماه (نیمسال دوم) خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =