جهاد اسلامی فلسطین: نتانیاهو به زباله دان تاریخ می‌پیوندد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیام هشدار شدید اللحنی را به رهبران رژیم صهیونیستی نسبت به راه انداختن هر نبرد آتی فرستاد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، احمد المدلل، از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رهبران رژیم صهیونیستی نسبت به ماجراجویی دیگر در آزمودن مقاومت فلسطین از طریق تعدی به مسجد الاقصی هشدار داد.

وی تاکید کرد که هرگونه هتک حرکت مسجد الاقصی توسط شهرک نشین‌ها با موضع بی تفاوت فلسطینی‌ها مواجه نخواهد شد و مقاومت کاملاً آماده شکست مجدد دشمن صهیونیستی است.

المدلل گفت، احمقانه است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و فرماندهان ارتش وی بخواهند مقاومت فلسطین را بیازمایند، چراکه صفحه نبرد با دشمن همچنان باز است و نتانیاهو در تغییر اصول نبرد شکست خورد.

وی افزود، به نظر می‌رسد که نتانیاهو از شکستی که از جانب مقاومت در نبرد پیشین متحمل شد، درس نگرفته است. این نبرد همچنان مقابل دیدگان دشمن است و مجدداً به نتانیاهو سرمستی پیروزی را نخواهد داد و او به سمت زباله دان تاریخ می‌رود.

المدلل خاطرنشان کرد، در هر نبرد آتی، فلسطینی‌ها تنها نخواهند بود، به ویژه که نبرد شمشیر قدس باعث یک تحول استراتژیک در نزاع با دشمن صهیونیستی شد.

این رهبر جهاد تاکید کرد که فقط این فلسطینی‌ها نخواهند بود که با هر گونه تعدی جدید به مسجد الاقصی مقابله می‌کنند، چراکه ملت‌های اسلامی طی نبرد شمشیر قدس تاکید کردند که آماده دفاع از مقدسات در مقابله با طرح یهودی سازی دشمن هستند.

وی در پایان از فلسطینی‌ها در قدس، کرانه باختری و مناطق داخل اراضی اشغالی خواست تا آتش در زیر پاهای سربازان و صهیونیست‌ها افکنند. او خواهان انتفاضه‌ای سهمگین در تمامی نقاط تماس با اشغالگر شد.

کد خبر: 1098324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =