نامه جمعی از علمای اهل تسنن خراسان شمالی به رهبر معظم انقلاب

جمعی از علمای شاخص و ائمه جمعه اهل تسنن خراسان شمالی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تجدید بیعت مجدد با ایشان٬ اعلام داشتند: در انتخابات ۲۸ خرداد همچون گذشته حماسه‌ای از اتحاد و انسجام ملی را خلق خواهند کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ائمه جمعه، جماعت مساجد و مدیران مدارس علمیه شاخص اهل تسنن استان طی نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری٬ ضمن قدردانی از رهنمودها و هدایت‌های داهیانه ولی امر مسلمین٬ از مشارکت حداکثری و حماسی جامعه اهل سنت خراسان شمالی در انتخابات 28 خردادماه، جهت خنثی نمودن هرگونه دسیسه و توطئه‌های آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و دیگر جیره خوارانش خبر داده‌اند.

متن این نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَمْرِ مِنْکمْ" ای کسانی که ایمان آورده اید اطاعت کنید خدا را و اطاعت کنید پیغمبر و اولی الامر از خودتان را. (النساء: 59)

محضر مبارک ولی امر مسلمین و رهبر عزیزمان، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی)

پیرو سخنان حضرتعالی در دیدار اخیرتان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ ما علمای اهل سنت خراسان شمالی؛ جنابعالی را همچون پدری دلسوز برای خود می‌دانیم و این نوید را به حضرتعالی می‌دهیم که مردم غیور و ولایی ایران به ویژه برادران و خواهران اهل سنت استان، اطاعت از اولی الامر را واجب دانسته و در این دوره از انتخابات نیز به پای صندوق‌ها خواهند رفت و با مشارکت پرشور و حداکثری که مهم‌ترین دستاورد آن ضمانت امنیت کشور و جلوگیری از عملیاتی شدن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان در ابعاد داخلی و خارجی خواهد بود، همچون گذشته حماسه‌ای از اتحاد و انسجام ملی را خلق خواهند کرد.

باید عرض نماییم که جنابعالی به نکته مهمی در دیدار اخیرتان اشاره نمودید و چه زیبا فرمودید: مهم این است که نامزدها بتوانند مردم را قانع کنند، مردم را به این نتیجه برسانند که این آقا یا این اشخاص می توانند کشور را اداره کنند، مدیرند، مدبّرند، باصداقتند؛ باید صداقت افراد شناخته بشود و کسانی باشند که دردهای جامعه را بشناسند. شعارهای غیر واقع‌بینانه هم داده نشود. شعارهای غیر واقع‌بینانه گاهی ممکن است، فریب مردم تلقّی بشود. با توجّه به امکانات کشور و واقعیّات کشور بایستی شعار داد و وعده داد؛ این جوری بایستی عمل کرد.

در پایان ما امضاء کنندگان نامه مزبور به اولی الاامر و رهبر عزیزمان؛ اعلان وفاداری نموده و تأکید می‌نماییم:حضرت آقا، این را بدانید که مردم ایران به ویژه اهل سنت خراسان شمالی بیش از پیش مطیع رهنمودهای حکیمانه جنابعالی در تحقق وحدت و یکپارچگی در بین مذاهب اسلامی بوده‌اند و هرگز در مسیر اهداف دشمنان نظام از جمله آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و دیگر جیره خوارانش حرکت ننموده و نخواهند کرد و بلکه با مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات ضربه سنگینی به ابهت پوشالی دشمنان این میهن وارد خواهند نمود. من الله توفیق

گلدی آخوند کمالی/ مدیرحوزه علمیه خادمیه امانلی- خال محمدآخوند سرفراز/ مدیرحوزه علمیه هدایتی کلاته ابریشم- عبدالله آخوند خوش نظر/ امام جمعه روستای تازه یاب - محمدآخوند پروانه/ امام جمعه دهستان حصارچه- رحیم آخوند صمدی/ امام جمعه شهر یکه صعود- محمدآخوند خادمی/ امام جمعه روستای کهنه جلگه- آتاآخوند داوری/ امام جمعه مسجد خاتم الأنبیاء بجنورد- امان دردی آخوند یزدانی/ امام جمعه مسجدالنبی بجنورد- الله یارآخوند درخشان/ امام جماعت مسجد حنفیه بجنورد و ارازآخوند محمدی/ مدیرحوزه علمیه محمدیه اشرفدره.

شورای تقریبی اهل تسنن در خراسان شمالی

انتهای پیام/

کد خبر: 1098412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =