گره گشایی توکیو در ورشو

رقابت‌های رنکینگ دار کشتی آزاد بین المللی جام زیلکوفسکی از فردا در ورشو لهستان آغاز میشود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمعین ملکی؛ برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک و باز شدن گره اوزان باقیمانده، تیم منتخب کشتی آزاد ایران از روز یکشنبه با هشت کشتی گیر در چهار وزن عازم لهستان شد. کشتی گیران کشورمان در این رقابتها از فردا به روی تشک خواهند رفت.

هفت کشتی گیر و سه وزن

بنا بر اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تکلیف سه ملی پوش المپیکی ایران در مسابقات جام زیلکوفسکی مشخص خواهد شد. در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی و مصطفی حسین خانی، در ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان، علیرضا کریمی و علی شعبانی و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امین طاهری و امیرحسین زارع هفت کشتی گیری هستند که برای تصاحب دوبنده اوزان ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت. همچنین رضا اطری ملی پوش ۵۷ کیلوگرم کشورمان در المپیک به منظور قرار گرفتن در شرایط مسابقه، دریک وزن بالاتر(۶۱ کیلوگرم) به روی تشک خواهد رفت.

تیم منتخب ایران در لهستان

اسامی نفرات اعزامی تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان به جام زیلکوفسکی بدین شرح است:

۶۱ کیلوگرم: رضا اطری
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی_مصطفی حسین خانی
۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیانعلیرضا کریمیعلی شعبانی
۱۲۵ کیلوگرم: امین طاهری_امیرحسین زارع
سرمربی: غلامرضا محمدی
مربیان: ابراهیم مهربان_حسن طهماسبی
داور: علی پورکریم

برنامه مسابقات

طبق برنامه مسابقات اوزان ۵۷، ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم فردا و مسابقات اوزان ۶۱، ۶۵، ۷۴، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم روز چهارشنبه برگزار خواهد شد. بنابراین در نخستین روز این رقابتها تنها نمایندگان وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان روی تشک میروند و نمایندگان ۶۱، ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم ایران روز چهارشنبه به رقابت خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است که تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان به منظور شرکت در جام پیتلاسینسکی فردا تهران را به مقصد لهستان ترک میکند. رقابت های بین المللی جام پیتلاسینسکی روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =