شیب کرونا ملایم شد

استاندار تهران گفت: هرگونه برگزاری تجمعات انتخاباتی در فضای بسته ممنوع است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران گفت: شیوع ویروس کرونا در یک شیب ملایم قرار دارد و تعداد مبتلایان نسبت به ۲ هفته قبل کمی کاهش یافته است.

وی ادامه داد: وضعیت در استان تهران رضایت بخش است. این وضعیت نشان‌دهنده ضرورت تشدید نظارت‌ها، مراقبت ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی می باشد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی هر گونه تجمع و برگزاری مراسم داوطلبان در فضای بسته ممنوع است و از آنان می‌خواهیم برنامه‌های تبلیغاتی خود را با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و در فضای باز اجرا کنند.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان تبلیغات انتخاباتی ضروری است که همه دانشگاه‌های علوم پزشکی و فرمانداران مکلف شدند تا مصوبات ستاد ملی کرونا را رعایت کنند تا پس از ۲۸ خرداد شاهد رشد بیماری نباشیم.

وی ادامه داد: نگرانی در مورد اطمینان از حفظ سلامت عوامل اجرایی انتخابات وجود دارد؛ چرا که در تهران شمارش آرا الکترونیکی نیست و تعداد صندوق های رای و همچنین میزان جمعیت زیاد است.

وی افزود: نگرانی فرماندار تهران در مورد واکسن عوامل اجرایی و کاهش ناظرین کاندیداهای شورا در صندوق های رای مطرح شده که در کمیته امنیت اجتماعی و قرارگاه بررسی می شود تا اطمینانی برای عوامل اجرایی فراهم شود و نگرانی پیش نیاید.

استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: در مورد واکسن نیز ۷۵ مرکز برای تزریق واکسن در استان تهران بر طبق گروه بندی سنی که ستاد ملی مصوب کرده مشخص شده که ۸۳۸ هزار و ۳۰۰ نفر در استان تهران واکسن دریافت کردند که ۵.۸ دهم درصد جمعیت است که نسبت به میانگین کشوری ۵.۷ درصد جلوتر هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =