تقدیر ۵ دفتر بسیج دانشجویی از مسئولان دانشگاه آزاداسلامی

پنج دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاداسلامی تهران از مسئولان این دانشگاه به دلیل برگزاری رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی قدردانی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، پنج دفتر بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه‌ آزاداسلامی تهران از مسئولان  این دانشگاه به دلیل برگزاری رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی قدردانی کردند.

در بخش ابتدایی این نامه آمده است: هماهنگونه که مستحضرید پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حفظ کرسی‌های آزاداندیشی و روشنفکری نه تنها رکن عمل دانشجویان بلکه وظیفه آنهاست، برگزاری با کیفیت کرسی‌های آزاداندیشی علاوه بر حل معضلات سیاسی، فرهنگی و اعتقادی در دانشگاه‌ها، امکان ارائه راهکارهای مناسب برای معضلات جهانی را فراهم می‌کنید.

در این نامه خاطرنشان شده است: یکی از جدی‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی است که با حمایت شما و همکاران «اولین رویداد ملی و کشوری کرسی‌های آزاداندیشی» در دانشگاه‌های آزاد اسلامی برگزار گردید و شما و همکارانتان با تغییر رویکرد و نگرش در دانشگاه آزاد اسلامی موجب صحه گذاری بر این امر شدید که پیام اخیر مقام معظم رهبری به دانشگاه آزاد اسلامی نشان دهنده رضایت ایشان است. امیدواریم این تغییرات در عرصه‌های دیگر همچون مسئله محوری، تحول خواهی، شفافیت و دیگر مطالبات مقام معظم رهبری نیز اعمال شود و همچنین تداوم یابد.

در این نامه مطرح شده است: ما مجموعه‌های بسیج دانشجویی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های جنابعالی و دست اندرکاران، آمادگی خود را برای یاری رساندن به شما عزیزان با استفاده از ظرفیت‌های خود جهت برآورده ساختن مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها و دانشجویان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی اعلام می‌کنیم.

در بخش پایانی این نامه خاطرنشان شده است: باشد که این اقدامات مورد توجه حضرت ولیعصر (عج) قرار گیرد و به عنوان یک الگوی موفق بتواند نمونه‌ای برای شروع حرکتی یکپارچه در تمامی دانشگاه‌های آزاد اسلامی و سراسری ایران اسلامی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران باشد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1098551

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =