توافق‌نامه واگذاری ۱۷ هکتار زمین دانشگاه ارومیه به پارک علم و فناوری امضا شد

توافق‌نامه واگذاری ۱۷ هکتار زمین دانشگاه ارومیه به پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در نشست مشترک میان رؤسای دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به امضاء رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه، توافق‌نامه واگذاری ۱۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه ارومیه میان رؤسای دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و با حضور منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،  امضاء و مبادله شد.

رحیم حب نقی، رئیس دانشگاه ارومیه در این نشست عنوان کرد: بر اساس این توافقنامه ۱۷ هکتار از اراضی دانشگاه در اختیار پارک علم و فناوری آذربایجان غربی قرار خواهد گرفت. علاوه بر این ۱۷ هکتار در آینده نزدیک ۵ هکتار دیگر از اراضی دانشگاه نیز به پارک منتقل خواهد شد.

منصورفر، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی نیز در این نشست با بیان اینکه تلاش ما ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان توسط فارغ التحصیلان است، تصریح کرد: دانشگاه ارومیه در سنوات گذشته به‌خصوص در چند ماه گذشته اثبات کرده است که پشتیبان پارک علم و فناوری آذربایجان غربی است. با توجه به انتقال این اراضی، مسئولیت ما بسیار بیشتر شده است تا بتوانیم ایجاد ثروت از طریق پارک را دنبال کنیم.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در ترفیع و توسعه اکوسیستم فناوری استان آذربایجان غربی موثر باشد.

در پایان این نشست توافقنامه واگذاری زمین دانشگاه ارومیه به پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، پس از امضای رؤسای دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، توسط وزیر علوم امضا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =