جزئیات نقل‌وانتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از تاریخ ۱۵ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

دکتر فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: ثبت نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از تاریخ ۱۵ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ مردادماه جاری ادامه خواهد داشت که دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سامانه منادا  به نشانی  http://monada.iau.irنسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و به شرط موافقت واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد از امکان نقل و انتقال دانشجویی استفاده کنند.

وی درخصوص تاریخ اعلام نتایج درخواست‌های انتقالی دانشجویان، تشریح کرد: تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان و قبل از شروع ترم تحصیلی آینده، نتایج را اعلام کنیم چون تعداد درخواست‌های مهمانی و انتقالی زیاد است و برای بررسی این پرونده‌ها باید کمیسیون مربوطه تشکیل شود؛ از الان نمی‌توان تاریخ دقیق نتایج را اعلام کرد.

دکتر جهان بین درخصوص هزینه‌ پرداختی دانشجویان جهت ثبت‌نام در سامانه منادا گفت: مبلغ دریافتی از دانشجویان هیچ تغییری نکرده و دانشجویان کارشناسی ۶۴۵۰۰، کارشناسی ارشد ۹۴۵۰۰ و دانشجویان دکتری ۱۴۲۵۰۰ تومان برای درخواست نقل و انتقال پرداخت می‌کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه توضیح داد: انتقال دانشجویان از واحد ترازِ پایین به واحد دانشگاهی با تراز بالاتر ممنوع بوده اما تلاش می‌کنیم درموضوع مهمانی به دانشجویان خصوصا دانشجویان دختر، خانمهای دارای فرزند کوچک و افرادی که شرایط خاصی دارند؛ نگاه مساعد در کمیسیون داشته باشیم.

ممنوعیت انتقال و مهمانی برای دانشجویان واحدهای بین‌الملل

وی ادامه داد: دانشجویان دکتری در زمان امتحان جامع، نمی توانند مهمان یا منتقل شوند مگر اینکه دو ترم قبل از امتحان جامع، در واحد مقصد مهمان بوده باشند.

دکتر جهان بین در پایان خاطر نشان کرد: براساس اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، نقل و انتقال و مهمانی از واحدهای بین‌الملل ممنوع است و دانشجویانی که در واحدهای بین‌المل پذیرش می‌شوند به هیچ وجه نمی‌توانند مهمان شوند یا به واحدهای دیگر انتقالی بگیرند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1098600

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • منصوری IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      0 0
      سلام، کسی میدونه که واحد بین الملل با واحد پردیس خودگردان تفاوتی دارند یا نه؟