سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در 19 خرداد 1400

بازار روز چهارشنبه 19 خرداد با افزایش عرضه در نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز چهارشنبه ( ۱۹ خرداد) بازار با افزایش عرضه در نمادهای بزرگ و کوچک آغاز به کار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در پیش گشایش

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۹ خرداد

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۹ خرداد

بازار امروز با توجه به تشدید عرضه ها در پایان روز گذشته، متعادل و منفی آغاز به کار کرد.

برکت مثبت شد.خودرو و خساپا به مدار مثبت وارد شدند.

معاملات وبصادر مثبت شد.

در گروه بانکی وبصادر، وتجارت، وپارس، وپاسار سبزپوش و متعادل هستند.

در گروه خودرویی دو نماد خودرو و خساپا خود را به محدوده مثبت کشاندند و هم اکنون مماس بر صفر معاملاتی نبض مثبت می‌زنند.خگستر نیز در مدار مثبت ۲.۶ درصدی در قیمت ۲۱۳ تومان پرتقاضا دنبال می‌شود.

افت هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۹هزار واحد قرار گرفته است.

نمادهای فارس، فجر و خگستر بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای فملی، فولاد و شستا بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

در ساعت 9:15 شاهد افزایش عرضه در بازار هستیم.

در ساعت 9:20 روند معاملات در بانکی ها نیز متعادل و منفی است. نماد وبصادر با افت بیش از 2 درصدی در قیمت 197 تومان دنبال می شود. وبملت افت بالغ بر 1.5 درصدی قیمت را تجربه می کند. وتجارت در مدار منفی در قیمت 218 تومان نوسان می کند. وپاسار سبزپوش حوالی صفر تابلو در حال معامله است.

بازار امروز نوسانی و در عمده نمادهای بزرگ و شاخص ساز منفی دنبال می شود. در این دقایق جدال خریداران و فروشندگان برای جلوگیری از افت حداکثری لیدرها و به محدوده مثبت کشاندن آنها به اوج رسیده است. شاخص افت بیش از 4400 واحدی را تا به این لحظه تجربه کرده است.

افت پنج هزار واحدی شاخص کل

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت پنج هزار و ۳۱۴واحدی (۰.۵درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۵۵هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با افت ۰.۳درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۲۰نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۱۷نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای غکوروش، برکت، خودرو، خگستر، خساپا، فملی و کاما در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای شاروم، چخزر، ثرود، کزغال، غشهداب، کرمان و تلیسه در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۸۱۵میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۷۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

در گروه فلزات اساسی ذوب در محدوده 342 تومان با افت بیش از 1 درصدی قیمت دنبال می شود. فولاد در قیمت 983 تومان در مدار منفی قرار دارد. فملی در قیمت 1215 تومان افت 1.7 درصدی را تجربه می کند. کاوه، فخوز و فاسمین در مدار منفی داد و ستد می شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =