تداوم صدرنشینی هوادار در لیگ یک

هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ دسته اول روز گذشته با برگزاری هشت دیدار به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ تیم فوتبال هوادار تهران با تک امتیازی که در گرمای اهواز به دست آورد به صدرنشینی خود در مسابقات لیگ یک ادامه داد.

استقلال خوزستان ۱_۱ هوادار؛ دشت یک امتیازی برای ماندن در صدر

تیم صدرنشین لیگ یک در حالی پای به دیدار گذاشته بود که برای ماندن در صدر جدول نیاز به کسب امتیاز در این دیدار داشت. در این بازی ابتدا تیم مهمان توسط محمد جواد محمدی در دقیقه ۱۸ به گل برتری دست یافت اما فرشاد جانفزا در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. در ادامه تلاش‌های دو تیم برای گلزنی بی ثمر ماند تا امتیازهای این دیدار در میان دو تیم تقسیم شوند. هوادار با این تساوی و به لطف شکست مس کرمان در صدر جدول باقی ماند.

آرمان گهر ۱-۰ مس کرمان؛ دربی کرمان به سود سیرجانی ها

شاگردان رضا مهاجری در تیم مس در ادامه روزهای نه چندان خوب خود در دیدار این هفته نیز در برابر تیم هم استانی خود نتیجه را واگذار کردند تا فرصت صدرنشینی دوباره را از دست بدهند. آرمان‌گهر سیرجان پس از کسب چهار برد خارج از خانه اخیرش، امروز هم با تک‌گل حسین شوشتری که در دقیقه ۳۹ به ثمر رسید، موفق شد به برتری یک بر صفر برابر مس کرمان دست پیدا کند تا ۳۶ امتیازی شود و علاوه بر فرار از پایین جدول، در رتبه یازدهم قرار بگیرند.

بادران ۲-۱ استقلال ملاثانی؛ نارنجی پوشان در پی صعود

بادرانی‌ها که این روزها شرایط خوبی دارند در دیدار این هفته نیز موفق شدند حریف را شکست دهند تا همچنان یکی از شانس های نخست صعود باشند. بادران ابتدا دقیقه ۸ روی ضربه کرنر علی خسروی از جناح راست زمین به مقابل تیرک اول و ضربه سر مرتضی خراسانی به گل اول دست پیدا کرد. گل دوم آنها در دقیقه ۳۸ توسط حمید کاظمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا نیمه نخست با برتری ۲-۰ آنها خاتمه یابد
 فشار استقلالی ها در نیمه دوم فقط یک بار نتیجه داد و آنها توسط سجاد عبدویی توانستند یکی از گل های خورده را پاسخ دهند. بادران با این سه امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

خیبر خرم آباد ۱_۱ فجر سپاسی؛ تقسیم امتیازات در جدال شش امتیازی

دیدار دو تیم بالای جدولی که برای صعود تلاش می کنند با تساوی خاتمه یافت. شاگردان ویسی در حالی که می‌توانستند با پیروزی به رتبه چهار جدول رده‌بندی صعود کنند اما نتوانستند از نتیجه نگرفتن بعضی از تیم‌های مدعی در هفته بیست و هشتم استفاده کنند.

رایکا بابل ۰_۰ شاهین بوشهر؛ فرصت سوزی شاهینی ها

شاهین بوشهر که جزو تیم های بالا نشین جدول رده بندی است می توانست با پیروزی در این بازی به سوی لیگ برتر پرواز کند اما در دیداری کسل کننده مقابل حریف بابلی متوقف شد تا حسرت رسیدن به رده های بالاتر جدول را بخورد. تیم فوتبال رایکا بابل با کسب این مساوی با ۳۴ امتیاز به رده سیزدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور سقوط کرد و تیم شاهین بوشهر نیز با ۱۴ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی باقی ماند.

در دیگر دیدار های برگزار شده دیروز این نتایج به دست آمد؛

چوکا تالش ۱-۰ خوشه طلایی ساوه
قشقایی ۳-۲ گل ریحان البرز
پارس جنوبی جم ۱-۰ نود ارومیه

انتهای پیام/

کد خبر: 1098710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =