برگزاری دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز دکتری/ ۷۶ درصد دانشجویان موفق به اخذ کفایت علمی شدند

مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از مجموع ۸۹۳ دانشجوی غیرپزشکی شرکت‌کننده در این دوره از جلسات پیش‌دفاع متمرکز، ۶۶۲ نفر موفق به کسب کفایت علمی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمد علی‌اکبری مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: این دوره از جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری تخصصی از ابتدای خردادماه آغاز شده و در حال حاضر نیز جلسات پیش‌دفاع متمرکز متأخرین درحال برگزاری است.

وی ادامه داد: تا روز گذشته (سه‌شنبه 18 خرداد) از بین 589 دانشجوی دکتری رشته‌های علوم انسانی و هنر شرکت کننده در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز، آرای 582 دانشجو ثبت شد که از این تعداد 427 دانشجو موفق به کسب کفایت علمی شدند. از بین 304 دانشجوی فنی و مهندسی حاضر در این دوره نیز آرای 295 دانشجو ثبت شده که کفایت علمی 79درصد این دانشجویان شامل 235 نفر احراز شده است.

دکتر علی‌اکبری افزود: همچنین 28 دانشجوی مقطع دکتری تخصصی علوم پزشکی نیز در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع متمرکز شرکت کردند که کفایت علمی 14 نفر از آنها تأیید شد.

مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی از اخذ کفایت علمی 76 درصد دانشجویان «علوم انسانی و هنر» و «علوم، مهندسی و کشاورزی» این دانشگاه در دومین جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: از مجموع 893 دانشجوی غیرپزشکی حاضر در این دوره از جلسات پیش‌دفاع متمرکز، 662 نفر موفق به کسب کفایت علمی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =