فتح‌الله‌زاده: آقای رئیس جمهور به داد استقلال برس

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال از وضعیت نابسامان مدیریتی در این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه باشگاه استقلال روز گذشته مدعی شده فردی که حکم توقیف اموال را گرفته از 10 سال پیش از این باشگاه طلب داشته و آیا این طلب مربوط به دوران مدیریتی وی بوده یا خیر، اظهار داشت: من نمی‌دانم چنین فردی چه کسی است و او از چه دوره‌ای از استقلال طلبکار بوده است اما واقعاً باعث خجالت است که باشگاهی با این پشتوانه طرفدار به خاطر 100 میلیون تومان با چنین مشکلی مواجه شود.

وی افزود: 100 میلیون تومان پول هزینه غذای یک باشگاه در طول فصل هم نیست و این اتفاق جای تأسف دارد ضمن آنکه دوستان در این سال‌ها می‌گفتند ما بدهی‌ها را داده‌ایم پس اگر بدهی‌ها پرداخت شده این طلبکاران از کجا می‌آیند؟

مدیرعامل اسبق استقلال با اشاره به مدیریت نابسامان این باشگاه طی فصول اخیر عنوان کرد: شما زمان مدیریت ما را به یاد بیاورید که با وجود همه مشکلاتی که داشتیم هرگز چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد. ببینید بعد از 10 سال به کجا رسیده‌ایم و امروز باشگاه استقلال چه شرایطی را تجربه کرده است.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: در این سال‌ها مدیرانی آمدند که بدهی پرداخت کرده‌اند و خود من هم در چند نوبت بدهی‌ها را قبول کرده و آنها را پرداخت کرده‌ام اما هیچ وقت استقلال و مدیریت باشگاه را اینقدر سبک ندیده بودم. کار ما از وزیر گذشته و باید به آقای روحانی رئیس‌جمهور کشور بگوییم یکی دو نفر باشگاه ما را گروگان گرفته‌اند و مدیریت آن در اختیار کسانی قرار گرفته که دست چپ و راست خود را بلد نیستند.

وی تصریح کرد: آقایان مرتب می‌گویند فتح‌الله‌زاده کسی بود که بدهی بر جای گذاشت، من اگر بدهی بر جای گذاشتم نه تحصنی برایم صورت می‌گرفت و نه این همه اعتراض می‌شد. در این 8 سال حداقل 800 میلیارد تومان پول به باشگاه آمده ولی دریغ از یک جام که به این باشگاه و تاریخش اضافه شده باشد. آقای روحانی به داد باشگاه استقلال برس و صدای 50 میلیون هوادار این تیم را بشنو. استقلال پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا محسوب می‌شود و زشت است یک نفر به خاطر 100میلیون حکم توقیف اموال آن را بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =