تخفیف ۲۵ درصدی بلیت قطار در "دهه کرامت"

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی شرکت رجا گفت: به مناسبت دهه کرامت، تسهیلات سفر با قطارهای شرکت رجا با تخفیف ۲۵ درصد با عنوان طرح "دهه کرامت" ارائه می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل رجا رضا عصاری معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر که شرکت رجا به مناسبت گرامی‌داشت ولادت مبارک امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در دهه کرامت، تسهیلات سفر با قطارهای این شرکت را به صورت تخفیف ۲۵ درصد با عنوان طرح "دهه کرامت" ارائه می‌کند، گفت: این تسهیلات برای بازه حرکتی ۲۲ خرداد تا اول تیر ماه سال ۱۴۰۰ برای انجام سفرهای ضروری هم‌وطنان است.

او گفت: در قالب طرح مذکور به مسافران با نام‌های مبارک «معصومه» و «رضا» که در بازه‌های زمانی ذکر شده از طریق کانال‌های فروش رجا (سایت رجا، سامانه تلفنی ۱۵۳۹ و آژانس‌های مسافرتی)، بلیت قطارهای این شرکت با مبدا یا مقصد «قم و مشهد» را خریداری کنند، ۲۵ درصد تخفیف اعطا می‌شود.

عصاری افزود: اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ‌گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت در مسیرهای منتهی به مشهد یا قم صورت می‌پذیرد.

معاون اجرایی شرکت رجا در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی با شعار "سفر هوشمند (سفر+سلامت) " با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و ... آغاز و اجرایی کرده است.

سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به هموطنان گرامی در اقصی نقاط کشور در خصوص اطلاعات مرتبط با سفر با قطار و دریافت پیشنهادها و انتقادهای آنان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =