ناکامی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرزهای لبنان

پایگاه خبری العهد لبنان نفوذ ۲ نفر از مرز جنوبی این کشور به اراضی اشغالی را ناکامی جدیدی برای رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، پایگاه خبری العهد لبنان با اشاره به نفوذ ۲ نفر از اتباع ترکیه به فلسطین اشغالی از طریق عبور از مرزهای جنوب لبنان را ناکامی جدیدی برای ارتش رژیم صهیونیستی دانست.

این پایگاه افزود: ارتش دشمن صهیونیستی پس از عبور تعدادی از نفوذی‌ها از حصار و سیم خاردارهای مرزی جنوب لبنان به ضعف خود اذعان کرد.

العهد به نقل از روزنامه معاریو، نوشت: منابع مطبوعاتی دشمن می‌گویند نقطه مرزی که افرادی از آن عبور کرده اند یک نقطه ضعف است، این سیم خاردار از دهه هفتاد قرن گذشته تاکنون وجود داشته است.

معاریو گزارش داد که بعد از ظهر یکشنبه نیروهای زیادی از ارتش صهیونیستی افراد نفوذگر را که شبانه از لبنان به سرزمین‌های اشغالی نفوذ کرده بودند، بازداشت کردند.

به گفته روزنامه معاریو، بلافاصله پس از اینکه گزارش شد ۲ مظنون از لبنان وارد منطقه نزدیک شهرک (صهیونیست نشین) حانیتا شده اند این دو نفر که از اتباع ترکیه هستند، دستگیر شدند.

به گزارش این روزنامه، بلافاصله پس از نفوذ به سرزمین‌های اشغالی در نزدیکی شهرک حانیتا در غرب الجلیل، به شهرک نشینیان صهیونیست و شهرک مجاور شلومی دستور داده شد که در خانه‌های خود بمانند.

نیروهای زیادی از ارتش رژیم صهیونیستی جستجوهایی را برای یافتن آثاری که در محل حادثه پیدا شده بود انجام دادند. در مقابل برخی جاده‌ها بسته شدند و گلوله‌های منور در امتداد منطقه غربی شلیک شد.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته توضیح دادند: نتایج حاکی از آن است که هیچ سخنی از «خرابکاران» به میان نیامده است، بنابراین تصمیم گرفته شد ساکنان منطقه از بازگشت به حالت عادی آگاه شوند. این دو نفر که در یک باغ کشاورزی در نزدیکی شهرک شلومی پنهان شده بودند در نهایت بازداشت شدند.

موشه دیویدوویچ، رئیس خط مقدم ارتش می‌گوید: از زمان ورود نفوذی‌ها ۱۸ ساعت طولانی و پرتنش بر مردم منطقه گذشت. صحبت از یک شکست جدی است و خطر در برابر چشمان ماست چرا که برای طرح «سپر شمالی» بودجه ریزی نشده است. هیچ کس نمی‌تواند در کمیسیون تحقیق بعدی بگوید که نمی‌دانستم.

رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۲ روزه علیه غزه و کرانه باختری نتوانست در مقابل وحدت و مقاومت فلسطینیان شود و شکست خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =