حماس ادعای رژیم صهیونیستی درباره برج الجلاء را رد کرد

جنبش حماس ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره وجود دفاتر این جنبش در برج الجلاء را که جنگنده‌های صهیونیستی در جنگ ۱۲ روزه آن را بمباران کردند، تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران برج الجلاء را جنایتی تمام عیار دانست.

قاسم با رد ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره وجود دفاتر حماس در برج الجلاء، گفت که تکرار این ادعاها تلاشی شکست‌خورده برای توجیه جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن یک برج غیرنظامی دارای دفاتر رسانه‌ها و شبکه‌های بین‌المللی است.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، سخنگوی حماس گفت که تخریب برج الجلاء یک جنایت تمام عیار در کنار جنایت‌های متعدد ارتش رژیم صهیونیستی در تجاوزات اخیر علیه نوار غزه است.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی در جریان جنگ ۱۲ روزه اخیر علیه غزه، برج الجلاء که دارای دفاتر چند شبکه خبری و خبرگزاری از جمله شبکه الجزیره و خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس بود، بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی همچنین چند برج غیرنظامی و ساختمان‌های مسکونی دیگر را در جنگ اخیر غزه بمباران کرد.

اظهارات حازم قاسم پس از آن بیان شد که «گلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا با هدف توجیه حمله به برج الجلاء و دفتر خبرگزاری آسوشیتدپرس از مقر این خبرگزاری در نیویورک بازدید کرد و مدعی شد که حماس در داخل این برج در حال توسعه توان فنی و نظامی خود از جمله توسعه تجهیزات الکترونیکی برای ایجاد پارازیت در سامانه گنبد آهنین بود.

اردان قول داد که رژیم صهیونیستی به ساخت مجدد دفاتر خبرگزاری آسوشیتدپرس در نوار غزه و ارائه تمامی امکانات و تجهیزات لازم به آن کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =