حماس: در کنار ملت یمن خواهیم ایستاد

جنبش حماس با تشکر از ملت یمن برای حمایت از آرمان فلسطین تاکید کرد این جنبش در کنار ملت یمن خواهد ایستاد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای با تشکر از ملت یمن برای ایستادن برادرانه و صادقانه ملت یمن، همبستگی و حمایت آن‌ها از آرمان فلسطین تاکید کرد این جنبش در کنار ملت یمن خواهد ایستاد.

در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین آمده است: هر موضع‌گیری که تعصب و طرفداری از طرف‌های درگیر در جنگ یمن یا دخالت جنبش حماس در درگیری‌های تأسف‌بار در این کشور تلقی شود، موضع شخصی است و موضع جنبش حماس و مقامات آن نیست. منظور کاردار امور یمن در اظهارات خود در خصوص پیروزی و آزادی، فقط پیروزی آزادسازی قدس و فلسطین است.

در این بیانیه همچنین آمده است: حماس از مواضع مردم یمن و ایستادن آن‌ها در کنار ملت فلسطین در همه بزنگاه‌های جهاد و مبارزه تشکر و قدردانی می‌کند که آخرین مورد از آن نیز، ایستادن برادرانه و صادقانه ملت یمن در سنگر ملت فلسطین در نبرد شمشیر قدس است که با همه طیف‌ها، مؤلفه‌ها و مکان‌ها در شمال و جنوب، شرق و غرب و داخل و خارج یمن صورت گرفت.

جنبش حماس در بیانیه خود با تاکید بر اینکه این جنبش برای ملت یمن بهترین‌ها را خواستار است اعلام کرد: ما برای مردم عزیز یمن، وحدت و هماهنگی و خروج از همه درگیری‌ها و رفتن به سوی امنیت و سعادت و شکوفایی و تأمین همه منافع مردم را آرزو می‌کنیم.

در بیانیه جنبش مقاومت فلسطین همچنین تاکید شده است: ملت‌های عربی و اسلامی با وحدت در کنار مردم فلسطین و مقاومت آن‌ها، ایستاده‌اند که اوج آن در نبرد شمشیر قدس تجلی یافت، و این وحدت مستلزم تلاش برای تقویت آن برای محافظت از منافع والای ملت و آرمان‌های فلسطین است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =