روند تدریجی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور

کارشناس هواشناسی گفت: طی ۵ روز آینده روند تدریجی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی با بیان اینکه طی پنج روز آینده  آسمانی صاف و جوی پایدار در اکثر مناطق کشور حاکم است گفت: در این مدت روند تدریجی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می شود.

او ادامه داد: امشب در برخی مناطق گیلان و مازندران بارش پراکنده باران و در برخی نقاط اردبیل و شمال آذربایجان شرقی رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی افزود: در جنوب سیستان‌وبلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و برخی نقاط شرق هرمزگان، رشد ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. در نیمه جنوبی خراسان‌رضوی، خراسان جنوبی، شرق کرمان و منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی از این مناطق سبب خیزش گردوخاک می‌شود.

گودرزی توضیح داد: روز پنجشنبه در برخی مناطق سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش خفیف رخ خواهد داد و طی روزهای پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق جنوب سیستان‌وبلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان در بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: از امشب تا پنج روز آینده در برخی مناطق نوار شرقی کشور و شمال سیستان‌وبلوچستان به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی نقاط سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

او یادآور شد: از امشب تا روز پنج روز آینده خلیج‌فارس و شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

گودرزی درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف همراه با افزایش باد خواهد بود. بیشترین دمای تهران به ۳۷ درجه و کمترین آن به ۲۵ درجه می رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =