مهلت مجدد ویرایش حوزه امتحانی داوطلبان بدون آزمون ارشد پزشکی سال١٤٠٠ اعلام شد

مهلت مجدد برای ویرایش ھای حوزه امتحانی داوطلبان سھمیه استعداد درخشان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌ھای گروه پزشکی سال١٤٠٠ اختصاص یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، با توجه به درخواست داوطلبان سھمیه استعداد درخشان آزمون کارشناسی ارشد رشته ھای گروه پزشکی سال١٤٠٠ ، فرصت مجدد برای تصحیح حوزه امتحانی در نظر گرفته شده است؛ لذا متقاضیان می‌توانند از ٢٢ لغایت ٢٣ خرداد ماه نسبت به تغییر حوزه امتحانی از طریق سامانه مرکز سنجش و آموزش پزشکی  با وارد کردن کد رھگیری خود اقدام کنند.

کلیه متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون واجد شرایط، که در آزمون ثبت‌نام کرده و کد رھگیری دریافت کرده‌اند، باید مطابق زمان مندرج در جدول در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت‌نام این سھمیه اقدام کنند.

افراد متقاضی سھمیه استعداد درخشان بدون آزمون واجد شرایط که موفق به ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد نشده‌اند، باید از تاریخ ١٩ لغایت ٢٢ تیرماه ابتدا ثبت‌نام اولیه را انجام دھند و پس از ثبت‌نام نھایی، کد رھگیری را دریافت کنند. سپس بلافاصله در ھمان زمان با وارد کردن کد رھگیری نسبت به ثبت‌نام استعداد درخشان اقدام کنند. ثبت‌نام آزمون فقط یکبار انجام‌پذیر بوده و قابل ویرایش نیست. ولی مرحله ثبت نام استعداد درخشان قابل ویرایش است.

زمان ثبت‌نام استعداد درخشان توسط داوطلب و معرفی توسط دانشگاه به شرح جدول زیر است:




کلیه افراد متقاضی استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون باید مطابق زمان مندرج در جدول فوق جھت ارائه مدارک، و ثبت‌نام در دانشگاه و معرفی به مرکز سنجش آموزش پزشکی، به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند. انتخاب رشته محل ھمزمان با سایر داوطلبین عادی در تاریخ‌ھای اعلام شده در سامانه مرکز سنجش، خواھد بود.

داوطلبان سھمیه استعداد درخشان با آزمون، فقط یک فرم انتخاب رشته محل ھمانند داوطلبان عادی تکمیل خواھند کرد.

داوطلبان سھمیه استعداد درخشان بدون آزمون دارای ٢ فرم مجزا برای انتخاب رشته محل هستند. این افراد باید با توجه به شرایط ثبت‎‌نامی خود، فرم صحیح را تکمیل کنند.

متاسفانه دوره گذشته تعدادی از متقاضیان واجد شرایط استفاده از سھمیه استعداد درخشان بدون آزمون، فرم مخصوص انتخاب رشته محل استعداد درخشان بدون آزمون را تکمیل نکرده و این فرصت را از دست دادند. تغییر سھمیه استعداد درخشان پس از معرفی دانشگاه و ثبت در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی امکان پذیر نیست.

لازم به ذکر است؛ زمانبندی اعلام شده بر اساس شرایط کنونی است؛ لذا در صورت ھر گونه تغییر در ھر یک از مراحل، مراتب از طریق ھمین سامانه اعلام خواھد شد

انتهای پیام/

کد خبر: 1098872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =